Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rikkebach skriver: Okay, har jeg ik hørt før :/ jamen hvis jeg så bare føder om et par dage så jeg GLAD he
Okay, har jeg ik hørt før :/ jamen hvis jeg så bare føder om et par dage så jeg GLAD he
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VråJepsen skriver: Noget nyt? :-)
Noget nyt? :-)
Nææ der sker ikke rigtig mere, den våde fornemmelse er stoppet, så det var nok ikke min tur alligevel
Rikkebach skriver: Nææ der sker ikke rigtig mere, den våde fornemmelse er stoppet, så det var nok ikke min tur alligevel
Mit fostervand sivede kun en lille bitte smule.
Det var først efter jeg var blevet undersøgt på hospitalet at der kom lidt mere gang i det.
Mit bind blev ikke særlig vådt efter nogle timer, men det var vandet der var gået.
RGN skriver: Mit fostervand sivede kun en lille bitte smule. Det var først efter jeg var blevet undersøgt på hospitalet at der kom lidt mere gang i det. Mit bind blev ikke særlig vådt efter nogle timer, men det var vandet der var gået.
de vil ikke undersøge mig når der ikke var mere vand eller hvad det nu var
Rikkebach skriver: Jeg er 40+1 Idag og jeg er ret meget i tvivl om mit fostervand siver. Jeg har nogle gange i aften kunne mærke noget rende ud af mig, men mit udflåd på nuværede tidspunk er helt slimet og hvidt, og det føles som om det vandligt det der kommer ud. Og jeg føles meget våd ikke fedtet men våd . Vores pige ligger meget dybt så vores Jordemoder sagde, at det ville sive hvis vandet gik. Meen mit bind bliver ikke tungt bare vådt, det lugter ikke af tis. Nogle der har erfaringer om sivende fostervand ?
Jeg er 40+1 Idag og jeg er ret meget i tvivl om mit fostervand siver. Jeg har nogle gange i aften kunne mærke noget rende ud af mig, men mit udflåd på nuværede tidspunk er helt slimet og hvidt, og det føles som om det vandligt det der kommer ud. Og jeg føles meget våd ikke fedtet men våd . Vores pige ligger meget dybt så vores Jordemoder sagde, at det ville sive hvis vandet gik. Meen mit bind bliver ikke tungt bare vådt, det lugter ikke af tis. Nogle der har erfaringer om sivende fostervand ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128