Sivende fostervand? Lidt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

Sander&Vitus-Mor

Rikkebach skriver:

Okay, har jeg ik hørt før :/ jamen hvis jeg så bare føder om et par dage så jeg GLAD he

Noget nyt? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

Rikkebach

VråJepsen skriver:

Noget nyt? :-)

Nææ der sker ikke rigtig mere, den våde fornemmelse er stoppet, så det var nok ikke min tur alligevel

Anmeld

21. november 2013

Lukas&Liam<3

Rikkebach skriver:

Nææ der sker ikke rigtig mere, den våde fornemmelse er stoppet, så det var nok ikke min tur alligevel

Øv /:

Anmeld

21. november 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Mit fostervand sivede kun en lille bitte smule.

Det var først efter jeg var blevet undersøgt på hospitalet at der kom lidt mere gang i det.

Mit bind blev ikke særlig vådt efter nogle timer, men det var vandet der var gået. 

Anmeld

21. november 2013

Rikkebach

RGN skriver:

Mit fostervand sivede kun en lille bitte smule.

Det var først efter jeg var blevet undersøgt på hospitalet at der kom lidt mere gang i det.

Mit bind blev ikke særlig vådt efter nogle timer, men det var vandet der var gået. 

de vil ikke undersøge mig når der ikke var mere vand eller hvad det nu var

Anmeld

21. november 2013

FrkRaarup

Rikkebach skriver:

Jeg er 40+1 Idag og jeg er ret meget i tvivl om mit fostervand siver. Jeg har nogle gange i aften kunne mærke noget rende ud af mig, men mit udflåd på nuværede tidspunk er helt slimet og hvidt, og det føles som om det vandligt det der kommer ud. Og jeg føles meget våd ikke fedtet men våd . Vores pige ligger meget dybt så vores Jordemoder sagde, at det ville sive hvis vandet gik. Meen mit bind bliver ikke tungt bare vådt, det lugter ikke af tis. Nogle der har erfaringer om sivende fostervand ? 

Når vandet går lugter det af kartoffelvand.

Det lyder mærkeligt, men det er altså sandt

Det andet kan jeg ikke svare på..

Men

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.