Sivende fostervand? Lidt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.166 visninger
15 svar
3 synes godt om
20. november 2013

Rikkebach

Jeg er 40+1 Idag og jeg er ret meget i tvivl om mit fostervand siver. Jeg har nogle gange i aften kunne mærke noget rende ud af mig, men mit udflåd på nuværede tidspunk er helt slimet og hvidt, og det føles som om det vandligt det der kommer ud. Og jeg føles meget våd ikke fedtet men våd . Vores pige ligger meget dybt så vores Jordemoder sagde, at det ville sive hvis vandet gik. Meen mit bind bliver ikke tungt bare vådt, det lugter ikke af tis. Nogle der har erfaringer om sivende fostervand ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

lotteh21

Jeg ville ringe til fg hvis det var mig. Har nemlig ikke selv prøvet det, selvom jeg venter mit barn nr 4. Er sikker på at de kan give dig et godt svar

Anmeld

20. november 2013

Rikkebach

lotteh21 skriver:

Jeg ville ringe til fg hvis det var mig. Har nemlig ikke selv prøvet det, selvom jeg venter mit barn nr 4. Er sikker på at de kan give dig et godt svar

har lige talt med dem. Jeg skulle rende rundt i en time med bind så må vi se om jeg er heldig 

Anmeld

20. november 2013

Trekløver(:

Rikkebach skriver:

Jeg er 40+1 Idag og jeg er ret meget i tvivl om mit fostervand siver. Jeg har nogle gange i aften kunne mærke noget rende ud af mig, men mit udflåd på nuværede tidspunk er helt slimet og hvidt, og det føles som om det vandligt det der kommer ud. Og jeg føles meget våd ikke fedtet men våd . Vores pige ligger meget dybt så vores Jordemoder sagde, at det ville sive hvis vandet gik. Meen mit bind bliver ikke tungt bare vådt, det lugter ikke af tis. Nogle der har erfaringer om sivende fostervand ? 

Min fødsel startede med sivende forstervand. 2 timer senere ca. Kom resten i en kæmpe SØ

Kunne da gode tyde på, at det er dit vand der siver for dig.

Min søster er også 40+1 i dag lidt sjovt

Anmeld

20. november 2013

lotteh21

krydser fingre for at der sker noget mere

Anmeld

20. november 2013

Rikkebach

M_V skriver:

Min fødsel startede med sivende forstervand. 2 timer senere ca. Kom resten i en kæmpe SØ

Kunne da gode tyde på, at det er dit vand der siver for dig.

Min søster er også 40+1 i dag lidt sjovt

Håber men synes desværre ikke der er nok til det fostervand .. Hehe hvor sjovt håber snaer hun føder så

Anmeld

20. november 2013

Lukas&Liam<3

Jeg var sikker på at mit vand var gået, der kom bare ikke så meget. De undersøgte mig og mente ikke det var gået så fik et bind på og skulle gå 1 time. Der var ikke en dråbe. De sendte mig hjem, lagde mig på sofaen og mere kom. Så mit kom kun nå jeg lå ned

Anmeld

20. november 2013

Rikkebach

Maria&Lukas skriver:

Jeg var sikker på at mit vand var gået, der kom bare ikke så meget. De undersøgte mig og mente ikke det var gået så fik et bind på og skulle gå 1 time. Der var ikke en dråbe. De sendte mig hjem, lagde mig på sofaen og mere kom. Så mit kom kun nå jeg lå ned

Nå okay så kan det måske godt være at jeg er heldig,  

Anmeld

20. november 2013

Manna

Jeg havde også kun noget sivende og det var vist "forvand". Hvad så end det er..... og det lugtede ikke af tis men mere som sæd...
Men der gik et par dage inden han var ude efter det
Mit vand gik først under selve fødslen.
Held og lykke med den nærtforestående fødsel

Anmeld

20. november 2013

Rikkebach

Manna skriver:

Jeg havde også kun noget sivende og det var vist "forvand". Hvad så end det er..... og det lugtede ikke af tis men mere som sæd...
Men der gik et par dage inden han var ude efter det
Mit vand gik først under selve fødslen.
Held og lykke med den nærtforestående fødsel

Okay, har jeg ik hørt før :/ jamen hvis jeg så bare føder om et par dage så jeg GLAD he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.