Måske vi ikke skal tænke så meget på de kilo..;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2009

Lone Jakobsen

er ikke en af dem der kæmper for at tabe sig.... men skriver lige alligevel.
det er jo sådan med de fødsler at bagefter hænger der bare nogle ekstra kilo ved...og det er dem jeg arbejder lidt med.
jeg har tabt mig ca 8 af de 10 kilo jeg tog på, her efter 3 uger. men de sidste er så også de mest vanskelige, og jeg ville faktisk gerne tabe lidt ekstra.
min mand har sagt at ham gør det ikke noget at jeg har lidt ekstra kilo.... så der har artiklen ret. men jeg gør det også mere fordi jeg bare gerne ville ned på min normal vægt.....og så lige strammes lidt op om maven.
desværre må jeg indse at min trang til søde sager er eksploderet efter jeg er begyndt at amme. det er så slemt at jeg simpelthen er stoppet med at købe nogen former for slik fordi jeg bare spiser det hele.
til gengæld er jeg god til mavebøjninger som jeg laver hver dag. motion svinger lidt afhængig af vejr, vind og babys humør.
Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Smukkert

Uha, min weekend er ikke gået så godt..
Den der suppekur er jeg hoppet fra, for jeg følte mig hurtigt sulten den ene dag jeg var på den.. Og hvis jeg sulter, er det ikke sundt for bebsen..
Jeg køber ikke længere usundt ind, så det skal nok gå den rigtige vej .
Jeg vil dog ikke være alt for skrap, for så ved jeg det går galt.. Jeg kalder det sunhedskur istedet for slankekur.. Flere grøntsager og frugt på bordet, ingen slik og kager. Lidt lätta eller let-mayonaise indimellem vil jeg ikke blive depri over. Et skridt ad gangen .. Det skal nok kunne ses i spejlet alligevel.

Anmeld

26. juli 2009

karina1980

jeg vil da gerne med på det her motivationhold

jeg startede i januar og nåede inden 1 april at tabe 10 kg og har siden holdt det

men ja så har jeg lige haft 3 ugers ferie med familien og nu ligger jeg så højere end ønsket jeg har nemlig snuppe 2 næsten 3 kg på,

og så har jeg så været så uheldig at få en vabel på den ene fod, præcis der hvor min løbesko sidder, så det gør p... ondt at løbe forsøgte ellers igen idag, så pt ligger der 1 gang svømning og 1 gang cykling på programmet hver uge og det slet ikke nok

så håber min hæl heler hurtigt og imellemtiden kan jeg så heldigvis få ændret min kost til en lidt sundere ikke ferie kost 

men jeg vil gerne tabe en del mere ligger pt på 65,6 og vil meget gerne ned på 58, så der er jo næsten 8 kg endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.