Måske vi ikke skal tænke så meget på de kilo..;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

Honningblomst

http://politiken.dk/bagsiden/article730229.ece

Tror nu bare jeg forbliver i min str....men det handler vel også om man er str.42 og er 150cm  eller 180cm.
Men nu er det jo heldigvis heller ikke for andres skyld vi ønsker at tabe os, vel piger...
Kører det for jer??
Jeg kæmper som en vanvittig for de sidste dumme kilo...smiler
Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

ønskebørn74

Eva skriver:

http://politiken.dk/bagsiden/article730229.ece

Tror nu bare jeg forbliver i min str....men det handler vel også om man er str.42 og er 150cm  eller 180cm.
Men nu er det jo heldigvis heller ikke for andres skyld vi ønsker at tabe os, vel piger...
Kører det for jer??
Jeg kæmper som en vanvittig for de sidste dumme kilo...smiler
Knus.

Jeg synes det er lidt svært i ferien, må jeg erkende

Anmeld

26. juli 2009

Honningblomst

ønskebarn74 skriver:

Jeg synes det er lidt svært i ferien, må jeg erkende

For meget hygge eller??
Jeg har tabt mig men ved jo nu jeg ikke motionere at en del af det skyldes at jeg ikke rør mig...så to kilo mere her..
Har du taget på??
Knus..

Anmeld

26. juli 2009

Sujan

Jeg kæmper synes jeg. Jeg kommer til at spise mange usunde ting i weekenden. Ja jeg har faktisk lyst til at æde hele tiden. Lavede dog et fad med vandmelon, æbler og gulerødder i går. Men derefter åd jeg lige et par cookies Men har trænet en MBL og en spinningstime i dag. Men synes det er rigtig svært ikke at spise alle de gode ting. prøver at motionere mere, men der sker ikke en skid med vægten

Anmeld

26. juli 2009

Honningblomst

Sujan skriver:

Jeg kæmper synes jeg. Jeg kommer til at spise mange usunde ting i weekenden. Ja jeg har faktisk lyst til at æde hele tiden. Lavede dog et fad med vandmelon, æbler og gulerødder i går. Men derefter åd jeg lige et par cookies Men har trænet en MBL og en spinningstime i dag. Men synes det er rigtig svært ikke at spise alle de gode ting. prøver at motionere mere, men der sker ikke en skid med vægten

Øv altså...men kan godt følge dig...for mig er det helt klart enten eller. Jeg skal holde mig helt foir det usunde, både for at styre det, men også for ikke at fastholde mig i trangen og lysten til sukker.
Har du prøvet helt at lade være med at spise noget med sukker, så forsvinder trangen i løbet af få dage...
Og så ellers børste tænder efter aftensmanden og ikke spise mere før morgenmad næste dag, så giver du ligesom dig selv og din krop mentalt og fysisk ro..
Knus..

Anmeld

26. juli 2009

Sujan

Eva skriver:

Øv altså...men kan godt følge dig...for mig er det helt klart enten eller. Jeg skal holde mig helt foir det usunde, både for at styre det, men også for ikke at fastholde mig i trangen og lysten til sukker.
Har du prøvet helt at lade være med at spise noget med sukker, så forsvinder trangen i løbet af få dage...
Og så ellers børste tænder efter aftensmanden og ikke spise mere før morgenmad næste dag, så giver du ligesom dig selv og din krop mentalt og fysisk ro..
Knus..

Hej Eva

Nej har jeg ikke prøvet. Men er det  jeg siger til mig selv hver morgen at jeg skal og så går det galt i løbet af dagen. men må virkelig bare til at stramme mig an. Så skla ikke brokke mig. er jo kun mig selv der kan gøre det der skal til

Anmeld

26. juli 2009

ønskebørn74

For meget hygge eller??
Jeg har tabt mig men ved jo nu jeg ikke motionere at en del af det skyldes at jeg ikke rør mig...så to kilo mere her..
Har du taget på??
Knus..

Nej jeg står stille... øv
Og ja for meget hygge

Anmeld

26. juli 2009

Diana...

Ja du ved jo med mig   Jeg må ærlig indrømme at jeg frygter vægten i morgen men igen hvorfor skulle jeg ha taget på jeg har ikke spist chokolade i en uger nu wee og cola har jeg drukket lidt over et lille glas, jeg spiser meget mindre end før. Men hvis der ikke er sket noget er jeg stadig glad da jeg er stoppet med al det usunde og det sunde er kommet ind + jeg er slet ikke så sulten mere jeg spiser en lille skål yogurt om morgen med frisk frugt i og jeg kan ikke engang spise det hele så min krop har vent sig til at ikke at spise så meget og alene det er stort for mig så skal kiloene nok ryge 

Knus Diana

Anmeld

26. juli 2009

Moar'en

Jeg må sige at jeg faktisk synes det går okay. Igår fik vi godt nok go' mad med sovs og flutes, men ellers har vi spist fornuftigt, har indimellem haft lyst til noget sødt men har sagt nej til mig selv eller spist noget frugt. Jeg er også begyndt at spise mindre og er ikke sulten på samme måde. Så jeg er faktisk lidt stolt af mig selv.

Anmeld

26. juli 2009

Vingummien

Jamen så må jeg jo være meget atraktiv bruger str 42  for det meste, dog nogen gange op i en 44 men hey er attraktiv

Og ja betyder meget om man er høj el lav er selv 178 høj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.