Kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
12 svar
6 synes godt om
19. november 2013

MMOGM

Hvor mange af jer har kvalme, og hvem har ikke? 

Jeg synes kun jeg har meget lidt, i forhold til sidste graviditet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har intet kvalme endnu !! Sidst var jeg mega plaget fra start, og var sygemeldt det meste at graviditeten. Håber det holder sig på afstand denne gang 

Anmeld

19. november 2013

MMOGM

Mor11 skriver:

Har intet kvalme endnu !! Sidst var jeg mega plaget fra start, og var sygemeldt det meste at graviditeten. Håber det holder sig på afstand denne gang 

Håber jeg også, men stadig er jeg lidt nervøs, for har ikke rigtig nogen symptomer udover lidt kvalme og oppustethed 

Anmeld

19. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
MMOGM skriver:

Håber jeg også, men stadig er jeg lidt nervøs, for har ikke rigtig nogen symptomer udover lidt kvalme og oppustethed 

Men det er jo også symptomer jeg er faktisk overraskende rolig, på trods af manglende symptomer. Har været oppustet, men synes det er svært at vurdere om det er pga graviditet. Men jeg har bare en god fornemmelse af at det er som det skal være måske fordi det jo gik fint sidst 

Anmeld

19. november 2013

MMOGM

Mor11 skriver:

Men det er jo også symptomer jeg er faktisk overraskende rolig, på trods af manglende symptomer. Har været oppustet, men synes det er svært at vurdere om det er pga graviditet. Men jeg har bare en god fornemmelse af at det er som det skal være måske fordi det jo gik fint sidst 

Hehe ja det er rigtigt  Sådan må jeg vidst også til at se på det 

Anmeld

19. november 2013

Rødhætte

Hvor mange af jer har kvalme, og hvem har ikke? 

Jeg synes kun jeg har meget lidt, i forhold til sidste graviditet 

Jeg har haft kvalme 24/7 de sidste 14 dage og det er SÅ hårdt. Mit job ved endnu ikke besked, så må bruge rigtig meget energi på at "spille" frisk som jeg normalt er. Du skal bare være super glad for at du ikke er ramt. Jeg skal til ts scanning på torsdag. Bliver simpelthen nødt til at vide om mine lidelser er der af en glædelig årsag Er spændt men også nervøs..

Anmeld

19. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Rødhætte skriver:

Jeg har haft kvalme 24/7 de sidste 14 dage og det er SÅ hårdt. Mit job ved endnu ikke besked, så må bruge rigtig meget energi på at "spille" frisk som jeg normalt er. Du skal bare være super glad for at du ikke er ramt. Jeg skal til ts scanning på torsdag. Bliver simpelthen nødt til at vide om mine lidelser er der af en glædelig årsag Er spændt men også nervøs..

Hvor langt er du torsdag?  

kender alt for godt til kvalmen fra sidst, det er virkelig ikk noget man skal ønske sig  Pyyh

Anmeld

19. november 2013

Rødhætte

Mor11 skriver:

Hvor langt er du torsdag?  

kender alt for godt til kvalmen fra sidst, det er virkelig ikk noget man skal ønske sig  Pyyh

Ja jeg havde også kvalme sidst, men synes det er meget værre denne gang

Jeg vil være 7+5 på torsdag, så håber virkelig at der er et lille hjerte der slår

Anmeld

19. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Rødhætte skriver:

Ja jeg havde også kvalme sidst, men synes det er meget værre denne gang

Jeg vil være 7+5 på torsdag, så håber virkelig at der er et lille hjerte der slår

uuh, spændende! Er sikker på alt er i skønneste orden du reagerer da i hvertfald "flot" på hormonerne, så de må jo køre for fuld skrue  

Anmeld

20. november 2013

Enitst86

Jeg har en anelse kvalme i ny og næ.. Ingen opkast eller noget, bare den der "bvadr-fornemmelse" i maven og sure opstød ligesom dagen efter en seriøs bytur. Det varer ca. 10-15 min. og så kan der gå flere timer og måske en dag før jeg får det sådan igen. Føler jeg er nådigt sluppet på dét punkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.