Rødbeder og halvvejs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
WantingBaby2012 skriver:

Ej hvor sjovt du lige skriver det. Jeg er gravid i uge 11 og døjer af seriøs madlede. Det eneste jeg ikke får kvalme af ved tanken er jordbær milkshakes fra mc d, blommer (massevis!!) og pølsehorn! 

Jeg havde nemlig også en del kvalme/ halsbrand i de første ca 15-20, og milkshaken var bare det eneste der virkede!! 

Med alberte ku jeg ik fordrage blommer! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Tulipan

twinny skriver:

Sikke en fin mave. 

Det var da en okay træng at have. Hehe. 

Jeg havde til oste, hvidløg og cola.  

Cola kan jeg godt skrive under på, men oste har jeg det ret svært ved
Hvidløg er også mega dejligt når man spiser det og helt forfærdeligt bagefter

Anmeld

20. november 2013

Tulipan

StineW79 skriver:

Under min første graviditet med thea, var jeg " afhængig" af jordbær milkshaeke fra MC D, blommer og stegte pølser. Til sidst begyndte kærsten at køre omveje for at undgå MC D

Med alberte sku jeg bare ha medium stegte bøffer og appelsiner og æbler. Ku snildt spise 5 appelsiner på en gang, og før sku sku mine bøffer totalt gennemsteges. Nu ska de være medium! 

Rødbeder lyder nu også meget godt! Vh stine

Hehe tror slet ikke jeg tør prøve jordbærmilkshakes, det lyder super farligt
Appelsiner er også mega godt, jeg spiser i hvert fald 5 klementiner om dagen, de sviner mindre

Anmeld

20. november 2013

Tulipan

Kamulla skriver:

hehe nå okay.. kunne være sjovt hvis du også ventede det samme køn som jeg gjorde..

ja men det skulle være danske æbler, de var mest syrlige... hehe.. fik abstinenser hvis jeg ikke havde flere ret skidt da sæsonen sluttede

ummm... medister

Hehe ligefrem abstinenser?
Tror ikke det er så afhængigt af kønnet men det kunne da være sjovt hvis det var
Tror jeg skal have fat i nogle æbler i morgen, siden I er flere der skriver de er så dejlige

Anmeld

20. november 2013

Tulipan

SJN skriver:

He he, det med at du ikke kan finde dine fødder bliver kun værre kan jeg sige dig Om lidt kan du lige så godt opgive tanken om overhovedet at få sko på

Det med skoene er allerede ved at være ret så træls… Jeg har sat en stol ved døren for at klare det, men tror snart jeg går over til støvler uden snørrebånd for nemhedens skyld

Anmeld

20. november 2013

Anonym101

Tulipan skriver:

Det med skoene er allerede ved at være ret så træls… Jeg har sat en stol ved døren for at klare det, men tror snart jeg går over til støvler uden snørrebånd for nemhedens skyld

Haha, jeg er helt gået over til træsko

Anmeld

20. november 2013

Tulipan

SJN skriver:

Haha, jeg er helt gået over til træsko

Uh det lyder da koldt her til vinter?
Det er problemet med at være gravid om vinteren...

Anmeld

20. november 2013

Anonym101

Tulipan skriver:

Uh det lyder da koldt her til vinter?
Det er problemet med at være gravid om vinteren...

Du godeste nej, jeg har det ekstremt varm konstant
Jeg vil faktisk hellere være gravid i de kolde tider, hvor man kan tage varmt tøj på i stedet for i de varme tider hvor man på et tidspunkt ikke kan tage mere tøj af hehe

Anmeld

20. november 2013

Tulipan

SJN skriver:

Du godeste nej, jeg har det ekstremt varm konstant
Jeg vil faktisk hellere være gravid i de kolde tider, hvor man kan tage varmt tøj på i stedet for i de varme tider hvor man på et tidspunkt ikke kan tage mere tøj af hehe

Jeg har det enten koldt eller fryser helt vildt og det har absolut ingen sammenhæng med rumtemperaturen...

Anmeld

20. november 2013

Anonym101

Tulipan skriver:

Jeg har det enten koldt eller fryser helt vildt og det har absolut ingen sammenhæng med rumtemperaturen...

He he, det noget mystisk noget med de graviditeter der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.