Rødbeder og halvvejs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.787 visninger
24 svar
18 synes godt om
19. november 2013

Tulipan

Så er jeg nået halvvejs i fredags…Og det fortjener da et mavebillede!

Jeg har ud over det opdaget at jeg ikke kan finde mine fødder om aftenen! Det er SÅ mærkeligt!

Og så har jeg i over en uge haft den sygeste trang til rødbeder!
Måtte forbi Rema på vej hjem og købe et glas, som straks blev åbnet og spiste direkte fra glasset - kan slet ikke beskrive for dejligt det var ENDELIG at få rødbeder!

Er der andre der har prøvet det?

Eller haft andre sjove madlyster?

Håber I har en skøn valgaften
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Kamulla

Uha elskede også rødbeder.. Spiste dem dog på leverpostej madder men rødbederne skulle dække hele rugbrødet.. Ved du hvad du venter??? Var desuden nærmest afhængig af syrlige danske æbler.. Haha

Anmeld

19. november 2013

Tulipan

Uha elskede også rødbeder.. Spiste dem dog på leverpostej madder men rødbederne skulle dække hele rugbrødet.. Ved du hvad du venter??? Var desuden nærmest afhængig af syrlige danske æbler.. Haha

Det er en pige 

Jeg kan ikke lide leverpostej til daglig og siden jeg blev gravid får jeg det dårligt bare af lugten! Men har købt en medisterspejepølse som jeg håber på at kunne putte dem på i morgen
(min kæreste synes det er liiiidt for mærkeligt at jeg spiser dem direkte fra glasset )

Altså bare friske syrlige æbler eller hvordan?

Anmeld

19. november 2013

Kamulla

Tulipan skriver:

Det er en pige 

Jeg kan ikke lide leverpostej til daglig og siden jeg blev gravid får jeg det dårligt bare af lugten! Men har købt en medisterspejepølse som jeg håber på at kunne putte dem på i morgen
(min kæreste synes det er liiiidt for mærkeligt at jeg spiser dem direkte fra glasset )

Altså bare friske syrlige æbler eller hvordan?

hehe nå okay.. kunne være sjovt hvis du også ventede det samme køn som jeg gjorde..

ja men det skulle være danske æbler, de var mest syrlige... hehe.. fik abstinenser hvis jeg ikke havde flere ret skidt da sæsonen sluttede

ummm... medister

Anmeld

19. november 2013

Mie89

Tulipan skriver:

Jeg har ud over det opdaget at jeg ikke kan finde mine fødder om aftenen! Det er SÅ mærkeligt!

Måtte forbi Rema på vej hjem og købe et glas, som straks blev åbnet og spiste direkte fra glasset - kan slet ikke beskrive for dejligt det var ENDELIG at få rødbeder!

Sikke en dejlig mave du er ved at få ! 

Lige rødbeder har jeg ikke den store træng til, men til gengæld er jeg bare helt vild med hot wings for tiden ! Tror jeg har spist 5 poser over den sidste uge  Men det skifter lidt hvad det lige er jeg har lyst til - heldigvis er tiden med ostehaps og chokolade vidst bag mig 

Anmeld

19. november 2013

twinny

Sikke en fin mave. 

Det var da en okay træng at have. Hehe. 

Jeg havde til oste, hvidløg og cola.  

Anmeld

19. november 2013

AnthonsMor

Tulipan skriver:

Jeg havde en vild trang til Pink Lady æbler hele graviditeten.. Til sidst var det så fantastisk hvis jeg lavede flødeskum med vanilje i også de æbler Total klamt, men mums

Smuk mave du har dig der! 

Anmeld

19. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Under min første graviditet med thea, var jeg " afhængig" af jordbær milkshaeke fra MC D, blommer og stegte pølser. Til sidst begyndte kærsten at køre omveje for at undgå MC D

Med alberte sku jeg bare ha medium stegte bøffer og appelsiner og æbler. Ku snildt spise 5 appelsiner på en gang, og før sku sku mine bøffer totalt gennemsteges. Nu ska de være medium! 

Rødbeder lyder nu også meget godt! Vh stine

Anmeld

20. november 2013

Anonym101

Tulipan skriver:

He he, det med at du ikke kan finde dine fødder bliver kun værre kan jeg sige dig Om lidt kan du lige så godt opgive tanken om overhovedet at få sko på

Anmeld

20. november 2013

WantingBaby2012

StineW79 skriver:

Under min første graviditet med thea, var jeg " afhængig" af jordbær milkshaeke fra MC D, blommer og stegte pølser. Til sidst begyndte kærsten at køre omveje for at undgå MC D

Med alberte sku jeg bare ha medium stegte bøffer og appelsiner og æbler. Ku snildt spise 5 appelsiner på en gang, og før sku sku mine bøffer totalt gennemsteges. Nu ska de være medium! 

Rødbeder lyder nu også meget godt! Vh stine

Ej hvor sjovt du lige skriver det. Jeg er gravid i uge 11 og døjer af seriøs madlede. Det eneste jeg ikke får kvalme af ved tanken er jordbær milkshakes fra mc d, blommer (massevis!!) og pølsehorn! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.