Udstyr, tøj osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

ups tast fejl

mente igår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar

Anmeld

19. november 2013

Papillon

Jeg købte lidt tøj, men det er altså meget lidt! Derimod har jeg strikket og hæklet en del

Anmeld

19. november 2013

lineog4

Første gang jeg var gravid købte vi en brugt barnevogn, en brugt tremmeseng og en ny lyseblå flyverdragt - bare fordi jeg skulle købe noget. Og så strikkede jeg et tæppe, ville have strikket mere men tæppet var et evighedsprojekt ;-) og det var det - resten blev købt efter hun var født. 

2. Gang købte vi igen en brugt barnevogn, for den anden havde vi lånt ud og den klarede ikke flere børn, og havde jo så alt andet. Fik strikket en del mere, men igen købte vi ikke noget før hun blev født.

De sidste to gange købte jeg tøj, for kendte kønnet og aller sidste gang en ny barnevogn bare fordi jeg for første gang havde råd - en trille på tilbud

Anmeld

19. november 2013

foto på lærred

Anonym skriver:

Jeg ville bare lige høre om der er nogen af jer der har købt nogle ting inden i blev gravid hvis ja må i gerne hvad for nogle ting
Vil også gerne høre hvilken ting i købte fra ny og hvilken i købte brugt?

Da vi kom over NF-scanning begyndte vi at købe lidt indtil fødslen. Vi købte næsten hele børneværelset (udtagen madras, dyner osv) fra DBA. Det var sprit-nyt og se på, og jeg elsker tanken om ikke at forbruge ting, som stadigvæk er i super stand.

Af nye ting var som sagt madras og dyner. Så var det en autostol og selvfølgelig lidt tøj (som er så svært at stå for) Undgå dog at købe for meget, man får simpelthen så meget i gave, så man når næsten slet ikke at bruge det hele. Hvis I skal købe noget, så vil jeg anbefale små, dejlige heldrager (nattøj) med lynlås og fødder. Dem brugte vi næsten hele tiden de første 3 måneder.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det nu de personlige lærreder skal bestilles til julen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.