Udstyr, tøj osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Købt i/du nogle ting inden du blev gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

795 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg ville bare lige høre om der er nogen af jer der har købt nogle ting inden i blev gravid hvis ja må i gerne hvad for nogle ting
Vil også gerne høre hvilken ting i købte fra ny og hvilken i købte brugt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

stjernehimmel

Jeg har købt lidt nye bukser osv som jeg er faldet over eks i rema til 20-30 kr

Anmeld

19. november 2013

modesty

Nej. Og det tog to år inden jeg blev gravid, så jeg er ret glad for at jeg ikke havde alt muligt babyhalløj liggende, da det var en hård periode psykisk. 

Vi købte alt brugt, på nær madras til tremmeseng, dyne og flexibath.

Anmeld

19. november 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Vi købte ikke noget før jeg blev gravid, var omkring halvvejs før vi gik i gang vi købte alt fra nyt

Anmeld

19. november 2013

Christina74

Vi købte en kommode i ikea til hslv pris som skulle bruges til pudlebord når jeg blev gravid. Det blev jeg 2 mdr efter.

Anmeld

19. november 2013

M (:

Anonym skriver:

Jeg ville bare lige høre om der er nogen af jer der har købt nogle ting inden i blev gravid hvis ja må i gerne hvad for nogle ting

Nej, jeg købte ikke noget, og var omkring 15 uger henne før jeg købte en hvid body. (:

Anmeld

19. november 2013

grinny

Købte intet før efter uge 15 hvor vi fik kønnet af vide.

Det tog 3 år så er glad for at vi ikke havde en masse stående som hele tiden kunne minde os om kampen!

Og alt det neutrale får man nok ikke brugt alligevel når først man har fået kønnet af vide 

Anmeld

19. november 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Nej jeg købte ikke noget inden jeg blev gravid, man ved aldrig hvor længe det tager og hvis det tager lang tid kan man nå at ændre smag MANGE gange undervejs.
OG de ting man køber inden er ofte kønsneutrale og når man endelig er gravid og kender kønnet gider man sjælendt putte sit drengebarn i en hvid body med en bamse på når man har en grøn liggende ved siden af

brugt købte vi: en del tøj, puslekommode, lidt legetøj - ja egentlig rigtig meget forskelligt, vi købte meget få ting fra ny, det vi ikke købte fik vi i gave.. det eneste vi selv har købt fra ny var puslehynde, sengetøj, stofbleer, (der arvede vi dog også nogle) sutter hmm..  ja og det var vidst det

Anmeld

19. november 2013

Maja_4000

Min kæreste købte noget tøj for sjov, inden vi overhovedet havde planlagt baby.. Vi havde så snakken et par uger efter.. Og to måneder senere var jeg gravid

Tøjet endte med at blive det sæt som Caroline havde på på vej hjem fra sygehuset

Anmeld

19. november 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

nej har jeg ikke.

og jeg er 4+0 i dag, testet positivt igår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.