hjælp Addidas Super Star 2 str 23 søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
422 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

Susan1978

jeg synes jeg har ledt overalt, men kan ikke finde dem. Emil har fået et par hvide i fødselsdagsave med guldstriber, de er fede nok, men måske ikke så praktiske.

er der nogen der er mere nethaj end jeg og kan finde dem et sted. Eller ligger inde med et par, de ikke skal bruge eller vil bytte med.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

sarahb

hvis du ikk finder nogle.. kan de sagtens gå i vaskemaskinen bar med lidt plet fjerner..

Anmeld

26. juli 2009

Susan1978

sarahb skriver:

hvis du ikk finder nogle.. kan de sagtens gå i vaskemaskinen bar med lidt plet fjerner..

nu siger du pletfjerner.. hvad ville det fx typisk være? 

Anmeld

26. juli 2009

ønskebørn74

Susan1978 skriver:

jeg synes jeg har ledt overalt, men kan ikke finde dem. Emil har fået et par hvide i fødselsdagsave med guldstriber, de er fede nok, men måske ikke så praktiske.

er der nogen der er mere nethaj end jeg og kan finde dem et sted. Eller ligger inde med et par, de ikke skal bruge eller vil bytte med.

Hejsa,

Jeg har hvirkelig prøvet og se om jeg kunne opsnuse dem, for de er da super lækre.. Øv øv det lykkedes ikke...
Held og lykke.

Anmeld

26. juli 2009

Susan1978

nej det blir nok håbløst..  har også lagt en søge annonce på TS, men der skriver de at de ikke er til at opdrive nogen steder mere.

men tusind tak for din hjælp.

måske jeg skulle søge efter dem i str 24 så har jeg nogle når de hvide ikke duer mere.. en på TS sagde nemli at der ikke er den store forskel i str. 

Anmeld

26. juli 2009

Susan1978

nå nu fandt jeg en hjemmeside fra tyskland som har dem.

og gudhjælpemig om ikke at jeg fandt ud af at de sko han har nu er str 21.. mmmm

men den nye jeg har i str 23 er bare ik ret meget større..  så nu har jeg købt et par i str 22 og 23..

mon ikke jeg kan komme af med det par der ikke duer. 

Anmeld

26. juli 2009

Susan1978

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.