Skruk med stort S...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. november 2013

Anonym trådstarter

Hejsa

Landet ligger sådan, at min kæreste og jeg er MEGET skrukke...
Han er 27 og jeg er 23...

Han har fastarbejde, og jeg er studerende, men er færdig til sommer...

Selvom vi er meget skrukke, er vi begge to også meget bange for at skulle blive forældre, da vi er bange for vi ikke er gode nok.,

Jeg lider af angst, og det hæmmer mig på nogle punkter, men jeg kan kan alligevel have en alm. hverdag...
Det gør, at nogle ting er lidt mere besværlige, men jeg har lært at leve med det som sådan.

Jeg ved ikke hvorfor men jeg har den største frygt for at hvis jeg får et barn, så kommer kommunen ind over, fordi jeg har angst...og det magter jeg ikke....

Min kæreste fejler ingenting psykisk overhovedet

Vi har mest af alt bare lyst til at sætte PB igang.......

Vi har snakket om at starte så småt på det nu for det kan jo tage sin tid at få et barn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

lycly

Anonym skriver:

Hejsa

Landet ligger sådan, at min kæreste og jeg er MEGET skrukke...
Han er 27 og jeg er 23...

Han har fastarbejde, og jeg er studerende, men er færdig til sommer...

Selvom vi er meget skrukke, er vi begge to også meget bange for at skulle blive forældre, da vi er bange for vi ikke er gode nok.,

Jeg lider af angst, og det hæmmer mig på nogle punkter, men jeg kan kan alligevel have en alm. hverdag...
Det gør, at nogle ting er lidt mere besværlige, men jeg har lært at leve med det som sådan.

Jeg ved ikke hvorfor men jeg har den største frygt for at hvis jeg får et barn, så kommer kommunen ind over, fordi jeg har angst...og det magter jeg ikke....

Min kæreste fejler ingenting psykisk overhovedet

Vi har mest af alt bare lyst til at sætte PB igang.......

Vi har snakket om at starte så småt på det nu for det kan jo tage sin tid at få et barn...

Nu ved jeg ikke noget om at have angst, men jeg tror at alle, angst eller ej, synes tanken om at blive forældre er skræmmende og man tvivler på sig selv og sine evner.
Men når man står med sit barn i armene så er det som om at man aldrig har lavet andet, det kommer helt naturligt

Om kommunen vil være ind over ved jeg ikke, men de er jo også inde over unge mødre, osv og det er jo ikke ensbetydende med at de tager barnet. Det er jo ligeså meget en hjælp og støtte

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Nu ved jeg ikke noget om at have angst, men jeg tror at alle, angst eller ej, synes tanken om at blive forældre er skræmmende og man tvivler på sig selv og sine evner.
Men når man står med sit barn i armene så er det som om at man aldrig har lavet andet, det kommer helt naturligt

Om kommunen vil være ind over ved jeg ikke, men de er jo også inde over unge mødre, osv og det er jo ikke ensbetydende med at de tager barnet. Det er jo ligeså meget en hjælp og støtte

Jeg håber du har ret. .
Jeg er ret sikker på mange har været bange for at blive forældre. ..
Men det er en mærkelig følelse at være mega skruk men også bange ...

Jeg glemte at nævne at min kæreste og jeg har været samme i 4 år ...

Jeg har været skruk i MANGE år nu. . Og nu er min kæreste så også blevet det. ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.