Barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2013

Papillon

Jeg tager lige dette op i et mindre forum end hele baby.dk

Har I tænkt i barsel endnu? Hvor længe I vil tage fri? Hvornår I går fra og den slags?

Jeg er studerende, og termin ligger lige midt i modul 8's eksamensperiode. Derudover skal vi 6 uger i praktik på modul 9. Derfor overvejer jeg at søge barsel allerede ved afsluttet modul 7, hvor jeg altså vil være ca. 30 uger henne. Synes bare også det er mange uger at gå hjemme, før der rigtig sker noget. Men måske er det egentlig meget rart?Tanken er så, at jeg vil starte modul 8 et år efter, hvor blob vel er omkring 9 måneder.

Min kæreste går på HF, og han skal ikke tage noget barsel, da vi bare skal have ham igennem og overstået med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Mitlivsommooor

Papillon skriver:

Jeg tager lige dette op i et mindre forum end hele baby.dk

Har I tænkt i barsel endnu? Hvor længe I vil tage fri? Hvornår I går fra og den slags?

Jeg er studerende, og termin ligger lige midt i modul 8's eksamensperiode. Derudover skal vi 6 uger i praktik på modul 9. Derfor overvejer jeg at søge barsel allerede ved afsluttet modul 7, hvor jeg altså vil være ca. 30 uger henne. Synes bare også det er mange uger at gå hjemme, før der rigtig sker noget. Men måske er det egentlig meget rart?Tanken er så, at jeg vil starte modul 8 et år efter, hvor blob vel er omkring 9 måneder.

Min kæreste går på HF, og han skal ikke tage noget barsel, da vi bare skal have ham igennem og overstået med det

Jeg har tænkt over det, og tænker at gå på barsel 4 uger før termin. Jeg er i praktik på det tidspunkt og det kommer til at passe med, at jeg kan nå at bestå den, selv om jeg kommer til at mangle ca. 2 mdr.

Hvis jeg så tager 1 års barsel, passer det med jeg kan starte op på mit 7'ende og sidste semester.

Anmeld

19. november 2013

Astrid1984

Jeg er færdig uddannet pædagog hvis alt går vel i januar, så der er ikke længe til. Så hedder det dagpenge, og så på barsel 4 uger før termin, håber i hvert fald ikke på at føde for tidlig denne gang

Anmeld

20. november 2013

Klartilbaby

Jeg er også studerende, har termin den 15/6 og har sidste eksamen på modul 12 den 16/6  Det er praktik så jeg kan få det komprimeret en smule. Er dog alligevel i tvivl om jeg kan holde til det til sidst  bliver sku nok ret hårdt.

Har du ikke mulighed for at komprimere dit modul lidt? Og af nysgerrighed - hvad læser du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.