Føler mig som et skvat....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

esioul

et-ønske skriver:

Men tror snart jeg er nød til at kaste håndklædet i ringen....

Jeg er idag 11+0 med tvillinger - jeg sover så dårligt om natten har ondt i min lænd og det trækker om i hofterne jeg kan ikke sidde ned på mit job uden det gør ondt, og jeg har smerter når jeg går rundt.

Jeg synes det er ALT for tideligt at blive sygemeldt, og føler at jeg er et pyller hoved omvendt er jeg ikke sikker på at jeg kan holde til det de næste 12 uger inden jeg skal gå fra.

Er der andre der er blevet sygemeldt så tidligt på grund af bækkenløsning?? Overvejer om det kan hjælpe at gå ned i tid måske, men ved ikke om det overhovedet vil give noget??
Hører gerne jeres erfaringer og gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Eliza

Jeg er gået ned på 20 timer pr uge ca fra uge 14. Før det var jeg fuldtids sygemeldt 2 uger.
Det er indtil videre fint og satser på jeg kan holde de sidste 12 uger (er 20+1)

Anmeld

20. november 2013

et-ønske

Jeg skal til læge imorgen - så vil jeg tale med hende om en deltids sygemelding.
Har haft endnu en nat/dag i helvede, så nu må jeg gøre noget.
Ved at mine kollegaer og chef allerede nu går og gætter på hvor lang tid jeg holder inden jeg bliver sygemeldt hader bare den fornemmelse.....

Anmeld

21. november 2013

et-ønske

Har været ved lægen idag, og fået henvisning til fys-behandling. Min læge sagde at det er begyndende bækkenløsning - men at fys måske kan afhjælpe det? Hun vil ikke sygemelde mig endnu - men skal selv mærke efter og bliver det værre skal jeg kontakte hende igen.
Nogen der har erfaring med fys og bækkenløsning??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.