Føler mig som et skvat....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
13 svar
11 synes godt om
19. november 2013

et-ønske

Men tror snart jeg er nød til at kaste håndklædet i ringen....

Jeg er idag 11+0 med tvillinger - jeg sover så dårligt om natten har ondt i min lænd og det trækker om i hofterne jeg kan ikke sidde ned på mit job uden det gør ondt, og jeg har smerter når jeg går rundt.

Jeg synes det er ALT for tideligt at blive sygemeldt, og føler at jeg er et pyller hoved omvendt er jeg ikke sikker på at jeg kan holde til det de næste 12 uger inden jeg skal gå fra.

Er der andre der er blevet sygemeldt så tidligt på grund af bækkenløsning?? Overvejer om det kan hjælpe at gå ned i tid måske, men ved ikke om det overhovedet vil give noget??
Hører gerne jeres erfaringer og gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

roenlund

Jeg er gået ned i tid arbejder ca 50% det har jeg gjort i 8 uger men ender men er desværre nød til at blive sygemeldt fuldtid om ikke så længe... jeg har trukket den så længe jeg kan da jeg bliver skør af at gå hjemme når man ingenting kan/må...

jeg er i 19. uge nu.

Anmeld

19. november 2013

Lykke:)

et-ønske skriver:

Jeg er idag 11+0 med tvillinger - jeg sover så dårligt om natten har ondt i min lænd og det trækker om i hofterne jeg kan ikke sidde ned på mit job uden det gør ondt, og jeg har smerter når jeg går rundt.

Jeg synes det er ALT for tideligt at blive sygemeldt, og føler at jeg er et pyller hoved omvendt er jeg ikke sikker på at jeg kan holde til det de næste 12 uger inden jeg skal gå fra.

Er der andre der er blevet sygemeldt så tidligt på grund af bækkenløsning?? Overvejer om det kan hjælpe at gå ned i tid måske, men ved ikke om det overhovedet vil give noget??

Jeg blev sygemeldt allerede i uge 14, lige efter min sidste eksamen på grund af bækkenløsning
Du er bestemt ikke et skvat! Du tænker bare på dig selv og din krop
Stort knus

Anmeld

19. november 2013

Babiesontheway

et-ønske skriver:

Jeg blev sygemeldt fra min lønnet praktik der omkring uge 12 pga jeg ikke kunne meget med de små basser i min mave. 

Jeg var sygemeldt en måned så skulle vi på skole igen, og det kunne jeg godt lige klare da det var eksamens tid osv, så vi skulle ikke sidde så meget på vores flade

Det helt forståeligt, jeg har også haft en hård graviditet. Men nu bærer vi jo også på 2 stk som sluger vores energi og er ved at bygge bolig i vores mave 

Anmeld

19. november 2013

et-ønske

Jeg er glad for at høre at jeg ikke er alene, og ikke total pylleret

Hvordan blev i sygemeldt, via lægen eller jordmoder?

Anmeld

19. november 2013

roenlund

Det er min læge der har deltidssygemeldt mig, og også hende jeg skal gå til når jeg skal have en fuldtid, jeg tror ikke JM kan gøre noget...

Anmeld

19. november 2013

Lykke:)

et-ønske skriver:

Jeg er glad for at høre at jeg ikke er alene, og ikke total pylleret

Hvordan blev i sygemeldt, via lægen eller jordmoder?

Det var min læge det sygemeldte mig min jordemoder var enig i lægens vurdering

Anmeld

19. november 2013

grinny

Jeg har gået hjemme siden uge 15 pga. bækkenløsning og jeg bærer altså kun på en 

Man bestemmer desværre ikke selv

Anmeld

19. november 2013

Wimmie

et-ønske skriver:

Det lyder præcis som mine smerter - det er dog ikke bækkenløsning, der er nogle særlige faktorer der spiller ind hvis det er BL, men det kan lægen afgøre.
Men jeg blev sygemeldt i uge 28 og frem til jeg kan gå på barsel, jeg kan dog anbefale svømning og fysioterapi, det hjælper allerede rigtig meget selvom jeg stadig har smerter,

Smerterne er der især om natten men også specielt hvis jeg har siddet/ligget og skal rejse mig eller hvis jeg har gået langt 

Men prøv noget svømning - især hvis du har mulighed for at gå til noget graviditetssvømning i varmt vand, det er virkelig lækkert og lindrende.

Anmeld

19. november 2013

EnSødMor

et-ønske skriver:

Hej  

Ja jeg blev sygemeldt i uge 12, pga bækkenløsning, jeg gik på studie, hvor det var et krav at man skulle deltage i idræt, jeg kunne ikk, så måtte stoppe.. Med alle smerterne og kravene blev det for meget, og jeg blev sygemeldt, jeg ved godt det virker trist og kedeligt, men lyt til din krop... 

Havde jeg ikke været sygemeldt var jeg helt sikkert blevet smidt ud af skolen pga fravær, for komme ud af sengen kunne jeg ikke engang efter uge 17, så det er vigtigt du lytter til din krop..

Men hvis det virker som en stor mundfuld, så prøv med nedsat tid? - Hvis ikke så må du smide håndklædet i ringen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.