Tina 3 skriver:
Hej Merete.
Ja jeg kom da lige i tanke om at jeg da er i uge 40 jeg har termin på fredag, så det må vel være 40+3 idag.
Hvor er det fedt at høre at jeg ikke er den enste der ikke orker at lave ret meget. Jeg får så dårlig samvittighed, samtidig med at jeg hurtigt bliver træt af at sidde i sofaen. Fjernsynet, en bog og pc er blevet mine bedste ven ner og det er ikke ellers det jeg bruger mest tid på.
Jeg er også så heldig at af være en af dem der får vand i kroppen så jeg skal ikke være på benene særlig længe før mine fødder er ved at eksploderer og sko.........glem det !!!!!! Godt det er sommer, jeg har et par sandaler som jeg lige kan presse mine fødder ned i.
åh ja det må godt være meget snart. Men jeg har en søn der har fødselsdag på torsdag så der hopper jeg helst over.
Ja det er fantastisk at mærke liv, men jeg er også ved at kunne se flest fordele ved at hun kommer ud. Men det er vel også sådan det skal være.....
Jeg krydser også fingre for os begge. Faktisk for os alle som går her og bare venter....
Knus
Tina
Hej Tina.
Hmm er det mig der tager fejl, eller er du så ikke i uge 39+4, når du har termin på fredag? Jeg havde termin i søndags, og mener jeg er i uge 40+2 nu..

Samme her, det irriterer mig vildt at jeg ikke kan lave det jeg har lyst til. Jeg skal jo hele tiden passe på og ikke løfte for meget. Og så er maven altså bare i vejen

Men når vi tænker os om, så er vi jo UBESKRIVELIGT heldige!!

tænk at vi begge venter så dyrebare liv indeni os.. Det er en fantastisk tanke i sig selv.
Ja klart, det er sådan det skal være. Når man har det på den måde at man nu kan se flest fordele ved at den lille kommer ud, så må det også være tiden

Ventetiden er lang, rigtig lang... Især når man går over tid stik imod jordemoderens forventning. Men vi må væbne os med tålmodighed og prøve så godt vi kan at nyde de sidste dage uden babygråd og bleskift.
Knus Merete 40+2
Anmeld