(juli) Hvor mange er vi med termin juli/august, som stadig venter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

MeretePedersen

Hej alle

Jeg har termin 2/8 fødte 12 dage før tid med min første datter, men denne gang er jeg bare så utålmodig.
Hvor mange er vi, der venter på det lille vidunder?

Knus Merete 39+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Knudsen

Hejsa..

Herhjemme venter vi også stadig på lillebror's ankomst.
Jeg har termin på onsdag d. 29 Juli.  Så vi håber, at han snart melder sin ankomst.
Jeg kan godt følge dig i din utålmodighed, sidste gang fødte jeg vores datter 14 dage før termin, så det er helt mærkeligt stadig at gå og vente.
Knus Janni 39+4

Anmeld

26. juli 2009

jetteC

hej  jeg har termin d15/8
så venter også med længsel på den lille skal komme ss

knus jettec

Anmeld

27. juli 2009

sabi1979

Hejsa
Jeg har termin den 25 august , men jeg skal snakke med sygehuset imorgen om jeg kan blive sat igang lidt før, da jeg i et par uger nu ikke har kunnet sove ordentlig pga. smerter ved lænden og ned af benene ( jeg har ikke vand i kroppen ) og bækken smerterne er så slemme at jeg tit har svært ved at gå, øv bøv, men jeg glæder mig til at holde min lille skat i armene
Held og Lykke til jer alle og jeres kommende fødsler

Knus Sabrina  35+6

Anmeld

27. juli 2009

Tina 3

Hej

Jeg har termin d. 7.8 og er begyndt nedtællingen. Jeg er allerede helt rastløs og glæder mig til at holde min lille datter i armene.

Knus Tina 38+3

Anmeld

27. juli 2009

Nanse

Jeg har termin den 5/8 men håber som de fleste at der snart sker noget, men tvivler stærkt på det hehe

Anmeld

27. juli 2009

Christopher&Andreas

venter stadigvæk her også får fødselsdato for kejsersnit af vide til scanning i morgen tirsdag.... glæder os som små børn...ss
knus gitte 35+6

Anmeld

27. juli 2009

MeretePedersen

Janni Knudsen skriver:

Hejsa..

Herhjemme venter vi også stadig på lillebror's ankomst.
Jeg har termin på onsdag d. 29 Juli.  Så vi håber, at han snart melder sin ankomst.
Jeg kan godt følge dig i din utålmodighed, sidste gang fødte jeg vores datter 14 dage før termin, så det er helt mærkeligt stadig at gå og vente.
Knus Janni 39+4

Hej

Huha så har vi det vidst nogenlunde på samme måde
Jeg synes også det er vildt mærkeligt at gå nu og der ikke er de mindste tegn på at fødslen er rundt om hjørnet. På denne tid havde jeg en uge gammel baby i første graviditet..
Øv ventetiden er godt nok lang. Især når man havde forberedt sig på at det nok kunne ske 14 dage før igen
Vi har haft pakket tasker længe, så vi er så klar som man overhovedet kan blive
Har du det ellers godt? Du må endelig skrive når der sker noget det er rigtig spændende!
Knus Merete 39+1

Anmeld

27. juli 2009

MeretePedersen

Nanse skriver:

Jeg har termin den 5/8 men håber som de fleste at der snart sker noget, men tvivler stærkt på det hehe

Hehe ja jeg synes heller ikke min krop viser de mindste tegn på at fødslen er rundt om hjørnet..
Hvis bare man kendte dagen
Min jordemoder siger at i denne uge sker det, ellers skal jeg godt nok snyde hende..
Men det skulle ikke undre mig at det heller ikke sker denne uge

Knus Merete 39+1

Anmeld

27. juli 2009

MeretePedersen

Tina 3 skriver:

Hej

Jeg har termin d. 7.8 og er begyndt nedtællingen. Jeg er allerede helt rastløs og glæder mig til at holde min lille datter i armene.

Knus Tina 38+3

Ja rastløshed kender jeg kun alt for godt man vil så gerne at det var NUUUU!!
Glæder mig fuldstændig vildt! Og det er svært at tænke på andet..

Knus Merete 39+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.