Hjælp til mit hår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2013

HHC88

Har stemt billede 9 - tror det kunne være suuuuper fedt med en page med lidt forskellige længder så det kan gøres lidt vildt og så masser af spil i håret ved hjælp af striber Synes det lyse er bedst til dig og spillet i håret kunne fremhæve dine øjne endnu mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

MIWULA

StineW79 skriver:

Hé Hé kender godt farve dilemmaet! Min søster er frisør, og jeg et lige gået fra blond til rød-brun. Regner med at ska være blond til sommer igen. Jeg plejer at være lyshåret om sommeren, og mørker om vinteren!

Men syntes virklig at det mørker er så flot til dig! Vh stine

Haha det lyder ligesom jeg før hen..

Anmeld

18. november 2013

M (:

MIWULA skriver:

Hihi tak det håber jeg.. Du gir mig jo mere og mere blod på tanden.. Tror jeg springer ud i det.. Ja det jo lige det..

Do it! Har selv taget springet fra langt til page, og var SÅ glad for det (bortset fra mine mange krøller ).. Overvejer faktisk at prøve det igen inden så længe.. 

Anmeld

18. november 2013

MIWULA

HHC88 skriver:

Har stemt billede 9 - tror det kunne være suuuuper fedt med en page med lidt forskellige længder så det kan gøres lidt vildt og så masser af spil i håret ved hjælp af striber Synes det lyse er bedst til dig og spillet i håret kunne fremhæve dine øjne endnu mere

Hihi tak ja jeg tror også bare jeg beholder mit lyse..

Anmeld

18. november 2013

MIWULA

M (: skriver:

Do it! Har selv taget springet fra langt til page, og var SÅ glad for det (bortset fra mine mange krøller ).. Overvejer faktisk at prøve det igen inden så længe.. 

Ihh hvor dejligt.. Ja må springe ud i det..

Anmeld

18. november 2013

EnSødMor

MIWULA skriver:

Nååh piger nu må i lige hjælpe mig lidt her.. Jeg harbesluttet der skal gøres noget ved håret. Meeen hvad..

Her er lidt billeder af mig af mine lidt forskellige frisurer..

Også kommer der også lige nogle billeder af de frisurer jeg har i tankerne til mig selv..

De første 6 billeder er mig..

Nr 2 klær dig bedst, men tror også at det hår med Hannah Montana ville klæde dig! ;-) 

Anmeld

18. november 2013

M (:

MIWULA skriver:

Ihh hvor dejligt.. Ja må springe ud i det..

Glæder mig til Update  

Anmeld

18. november 2013

Billemyre

1'eren eller 7'eren!
Og mest 7'eren, da det mørke er ret lækkert til dig

Anmeld

18. november 2013

Maria-s

Stemmer for 1 eller 7!

Anmeld

18. november 2013

Loa

Mørk og så lidt af længden

Ville være kanon flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.