Hjælp til mit hår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken frisure synes i??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.846 visninger
30 svar
19 synes godt om
18. november 2013

MIWULA

Nååh piger nu må i lige hjælpe mig lidt her.. Jeg harbesluttet der skal gøres noget ved håret. Meeen hvad..

Her er lidt billeder af mig af mine lidt forskellige frisurer..

Også kommer der også lige nogle billeder af de frisurer jeg har i tankerne til mig selv..

De første 6 billeder er mig..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

M (:

MIWULA skriver:

Nååh piger nu må i lige hjælpe mig lidt her.. Jeg harbesluttet der skal gøres noget ved håret. Meeen hvad..

Her er lidt billeder af mig af mine lidt forskellige frisurer..

Også kommer der også lige nogle billeder af de frisurer jeg har i tankerne til mig selv..

De første 6 billeder er mig..

Jeg stemmer klart for nr. 1 eller nummer 7. 

Anmeld

18. november 2013

MIWULA

M (: skriver:

Jeg stemmer klart for nr. 1 eller nummer 7. 

Hihi fedt.. Er faktisk slet ikk kort håret på billed 1 men har tit tænkt på at prøve det især efter det billed blev taget men ved ikk om jeg tør..

Anmeld

18. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Billede 5 ka jeg godt li! 

Og tror du ku se vildt flot ud med hår, som på billede 7. Mørkt er i hvert fald flot til dig!! Vh stine

Anmeld

18. november 2013

M (:

MIWULA skriver:

Hihi fedt.. Er faktisk slet ikk kort håret på billed 1 men har tit tænkt på at prøve det især efter det billed blev taget men ved ikk om jeg tør..

Jeg tror det kunne være SÅ flot, og det får dig til at se mere voksen ud - på den seje, og ikke gamle måde

Og er det helt galt vokser det jo ud igen - du kan da starte med en lang page, og så få klippet mere af, hvis du bliver modigere i stolen

Anmeld

18. november 2013

MIWULA

M (: skriver:

Jeg tror det kunne være SÅ flot, og det får dig til at se mere voksen ud - på den seje, og ikke gamle måde

Og er det helt galt vokser det jo ud igen - du kan da starte med en lang page, og så få klippet mere af, hvis du bliver modigere i stolen

Hihi tak det håber jeg.. Du gir mig jo mere og mere blod på tanden.. Tror jeg springer ud i det.. Ja det jo lige det..

Anmeld

18. november 2013

B&J

jeg er helt vild med nr 2 billede ej hvor er du en smuk kvinde

Anmeld

18. november 2013

MIWULA

StineW79 skriver:

Billede 5 ka jeg godt li! 

Og tror du ku se vildt flot ud med hår, som på billede 7. Mørkt er i hvert fald flot til dig!! Vh stine

Tusind tak er bare så bange for at farve det mørkt igen for fortryder hurtigt igen og det er så svært og farve lyst igen..

Anmeld

18. november 2013

MIWULA

B&J skriver:

jeg er helt vild med nr 2 billede ej hvor er du en smuk kvinde

ej hvor er du sød hihi tusind tak..

Anmeld

18. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MIWULA skriver:

Tusind tak er bare så bange for at farve det mørkt igen for fortryder hurtigt igen og det er så svært og farve lyst igen..

Hé Hé kender godt farve dilemmaet! Min søster er frisør, og jeg et lige gået fra blond til rød-brun. Regner med at ska være blond til sommer igen. Jeg plejer at være lyshåret om sommeren, og mørker om vinteren!

Men syntes virklig at det mørker er så flot til dig! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.