Hvad syntes du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg vil sige omkring 10 kg Jeg har selv lavet en lignende tråd den anden dag

Jeg er 160 og har vejet 71 kg. Lige nu vejer jeg 62,8 kg og jeg vil ned på 55-60 kg før jeg er tilfreds.

Tak for svar, jeg selv tænker også omkring de 10 kilo, ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Hej med dig.

Du ser ganske normal ud , men en anelse overvægtig.

Jeg ville nok forsøge med 10 kgs vægttab og noget træning/opstramning. Så tror jeg, du ville være rigtig flot.

Tusind tak for ærligt svar, det er dejligt, ja 10 kilo og opstramning, vil helt sikkert give pote, tak endnu engang.  

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg syntes du har en helt fin krop og maven kan man tydelig se du har været gravid, men hvis du virkelig gerne vil tabe dig så er det mellem 5-10kg

Tak for ærligt svar.. ;-) 

Ja tænker selv omkring de 10 kilo, plus opstramning.. - ja en graviditet sætter sine spor, vil ikke sige jeg er ked af min mave er sikker på lidt opstramning vil gavne, har fået det smukkeste ud af den mave, så det gør mig intet... ;-) men vil forsøge at tabe lidt hist og her.. 

Anmeld

18. november 2013

B&J

Anonym skriver:

Tak for ærligt svar.. ;-) 

Ja tænker selv omkring de 10 kilo, plus opstramning.. - ja en graviditet sætter sine spor, vil ikke sige jeg er ked af min mave er sikker på lidt opstramning vil gavne, har fået det smukkeste ud af den mave, så det gør mig intet... ;-) men vil forsøge at tabe lidt hist og her.. 

det lyder som en super god ide og ja der kommer nemlig det smukkeste ud af den mave og ja øv der kommer sådan en mave men ja som du skriver opstramning tror jeg også 100% du kan løse den

Anmeld

24. november 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg skriver som anonym, da jeg ikke ønsker at blive googlet, men de fleste kan nok godt gætte hvem jeg er..   ;-) 

Jeg er 153 cm og vejer dags dato 69,2 - Jeg føler mig måske lidt større end jeg i realiteten er, men ønsker at i er ærlige og kommer med svar' 

Udfra billederne;

Ser jeg tyk ud? 

Hvor mange kilo syntes du jeg skal tabe endnu? 

Jeg har fået kejsersnit for lidt over et år siden, så derfor har jeg den "lille" delle... ;-)) 

Det er svært for mig/os at sige - det kommer helt an på hvordan DU ønsker din krop skal se ud.

Jeg er selv 160cm og vejer pt 59kg og jeg er ikke færdig med at  tabe mig, så hvis JEG var dig ville jeg med din højde nok gå efter 52-53kg... men det jo slet ikke sikkert at den vægt er passende for dig, det kan jo sagtens være du er fuldt ud tilfreds ved 65kg og så er der jo ingen grund til at tabe sig yderligere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.