Anonym skriver:
Hej piger.
Jeg skriver som anonym, da jeg ikke ønsker at blive googlet, men de fleste kan nok godt gætte hvem jeg er.. ;-)
Jeg er 153 cm og vejer dags dato 69,2 - Jeg føler mig måske lidt større end jeg i realiteten er, men ønsker at i er ærlige og kommer med svar'
Udfra billederne;
Ser jeg tyk ud?
Hvor mange kilo syntes du jeg skal tabe endnu?
Jeg har fået kejsersnit for lidt over et år siden, så derfor har jeg den "lille" delle... ;-))
Jeg synes at du ser ganske normal ud! Jeg tror det vigtigste omkring ens krop, om man så er overvægtig eller ej, er hvad man selv synes! Hvis du føler at du skal tabe dig x antal kg, så forsøg dig med en livsstilsomlægning!
Jeg vejer selv for meget og vil da gerne tabe mig, men mit største problem er min mave efter 2 fødsler! Jeg kan tabe mig og muligvis bliver den pænere, men den vil aldrig blive som før jeg fik børn!
Jeg havde det faktisk rigtig godt i min "store" krop, før jeg fik børn! Jeg havde en fast hud på trods af de ekstra kg. Nu hænger huden hist og her og føler mig bestemt ikke tilpas, men det er en del af gamet ved at få børn - nogle kvinder føder et barn og derefter ser de ud som før - andre skal have slap hud og strækmærker! Men det er sgu det hele værd alligevel

Nå det blev en lang smøre - sagen er den, at du skal føle efter hos dig selv om du føler at du skal smide nogle kg eller ej! For mig ligner du en gennemsnitlig kvinde
Anmeld