Hvad syntes du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
14 svar
3 synes godt om
18. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg skriver som anonym, da jeg ikke ønsker at blive googlet, men de fleste kan nok godt gætte hvem jeg er..   ;-) 

Jeg er 153 cm og vejer dags dato 69,2 - Jeg føler mig måske lidt større end jeg i realiteten er, men ønsker at i er ærlige og kommer med svar' 

Udfra billederne;

Ser jeg tyk ud? 

Hvor mange kilo syntes du jeg skal tabe endnu? 

Jeg har fået kejsersnit for lidt over et år siden, så derfor har jeg den "lille" delle... ;-)) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

lycly

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg skriver som anonym, da jeg ikke ønsker at blive googlet, men de fleste kan nok godt gætte hvem jeg er..   ;-) 

Jeg er 153 cm og vejer dags dato 69,2 - Jeg føler mig måske lidt større end jeg i realiteten er, men ønsker at i er ærlige og kommer med svar' 

Udfra billederne;

Ser jeg tyk ud? 

Jeg har fået kejsersnit for lidt over et år siden, så derfor har jeg den "lille" delle... ;-)) 

Det kommer jo an på hvordan du gerne vil se ud, om du vil være model tynd eller

Umiddelbart ville jeg mene du skulle smide 10 kg. Men det bygger jeg på at du vejer 7-8 kg mere end mig og du er 25 cm lavere end mig og jeg er slank. Når man ikke er så høj skal der ikke mange ekstra kilo til før man ser overvægtig ud - selvom man ikke er det. For synes bestemt ikke du ser overvægtig ud på den måde

Anmeld

18. november 2013

Julie F

Anonym skriver:

Hej piger. 

Udfra billederne;

Ser jeg tyk ud? 

Hvad synes du egentligt selv? Kender rigtig mange der aldrig ville bytte de fyldige former ud og som elsker dem. Mange føler sig super sexede når de har bryster, hofter og en numse.
Så jeg synes det kommer rigtig meget an på hvilket ideal du har. Endvidere måler jeg det også i om du føler dig sund og godt tilpas. Er du generelt tilfreds med dig selv og din livsstil, er du frisk, føler dig sund og har et godt overskud? Hvis du kan sige ja til de ting, hvorfor så ændre på noget? Hvorfor skal alle være ens og hvorfor kan man ikke være tilfreds med at have en mere fyldig krop?
Men hvordan har du det med dig selv og din krop, og vil du gerne tabe dig? Først herefter synes jeg man kan finde frem til et tal

Anmeld

18. november 2013

Lunae

Anonym skriver:

Hej piger. 

Udfra billederne;

Ser jeg tyk ud? 

Jeg synes at du ser ganske normal ud! Jeg tror det vigtigste omkring ens krop, om man så er overvægtig eller ej, er hvad man selv synes! Hvis du føler at du skal tabe dig x antal kg, så forsøg dig med en livsstilsomlægning!

Jeg vejer selv for meget og vil da gerne tabe mig, men mit største problem er min mave efter 2 fødsler! Jeg kan tabe mig og muligvis bliver den pænere, men den vil aldrig blive som før jeg fik børn!

Jeg havde det faktisk rigtig godt i min "store" krop, før jeg fik børn! Jeg havde en fast hud på trods af de ekstra kg. Nu hænger huden hist og her og føler mig bestemt ikke tilpas, men det er en del af gamet ved at få børn - nogle kvinder føder et barn og derefter ser de ud som før - andre skal have slap hud og strækmærker! Men det er sgu det hele værd alligevel

Nå det blev en lang smøre - sagen er den, at du skal føle efter hos dig selv om du føler at du skal smide nogle kg eller ej! For mig ligner du en gennemsnitlig kvinde

Anmeld

18. november 2013

Laulund87

Jeg vil sige omkring 10 kg Jeg har selv lavet en lignende tråd den anden dag

Jeg er 160 og har vejet 71 kg. Lige nu vejer jeg 62,8 kg og jeg vil ned på 55-60 kg før jeg er tilfreds.

Anmeld

18. november 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej piger. 

Udfra billederne;

Ser jeg tyk ud? 

Hej med dig.

Du ser ganske normal ud , men en anelse overvægtig.

Jeg ville nok forsøge med 10 kgs vægttab og noget træning/opstramning. Så tror jeg, du ville være rigtig flot.

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Det kommer jo an på hvordan du gerne vil se ud, om du vil være model tynd eller

Umiddelbart ville jeg mene du skulle smide 10 kg. Men det bygger jeg på at du vejer 7-8 kg mere end mig og du er 25 cm lavere end mig og jeg er slank. Når man ikke er så høj skal der ikke mange ekstra kilo til før man ser overvægtig ud - selvom man ikke er det. For synes bestemt ikke du ser overvægtig ud på den måde

Hej ;-) 

10 kilo er også mit bud, tænker at jeg gerne vil ned på 55-60 kilo. Så det lyder fornuftigt!  

tak for ærligt svar.

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

Julie F skriver:

Hvad synes du egentligt selv? Kender rigtig mange der aldrig ville bytte de fyldige former ud og som elsker dem. Mange føler sig super sexede når de har bryster, hofter og en numse.
Så jeg synes det kommer rigtig meget an på hvilket ideal du har. Endvidere måler jeg det også i om du føler dig sund og godt tilpas. Er du generelt tilfreds med dig selv og din livsstil, er du frisk, føler dig sund og har et godt overskud? Hvis du kan sige ja til de ting, hvorfor så ændre på noget? Hvorfor skal alle være ens og hvorfor kan man ikke være tilfreds med at have en mere fyldig krop?
Men hvordan har du det med dig selv og din krop, og vil du gerne tabe dig? Først herefter synes jeg man kan finde frem til et tal

Jeg selv føler mig som sagt overvægtig, ikke meget med har da former... - vil gerne selv smide ca 10 kilo, og er sikker på jeg nok skal klarer det, men det er rart at få andres syn på det, som ikke kender en personligt! Tak for Svar

Anmeld

18. november 2013

B&J

jeg syntes du har en helt fin krop og maven kan man tydelig se du har været gravid, men hvis du virkelig gerne vil tabe dig så er det mellem 5-10kg

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Jeg synes at du ser ganske normal ud! Jeg tror det vigtigste omkring ens krop, om man så er overvægtig eller ej, er hvad man selv synes! Hvis du føler at du skal tabe dig x antal kg, så forsøg dig med en livsstilsomlægning!

Jeg vejer selv for meget og vil da gerne tabe mig, men mit største problem er min mave efter 2 fødsler! Jeg kan tabe mig og muligvis bliver den pænere, men den vil aldrig blive som før jeg fik børn!

Jeg havde det faktisk rigtig godt i min "store" krop, før jeg fik børn! Jeg havde en fast hud på trods af de ekstra kg. Nu hænger huden hist og her og føler mig bestemt ikke tilpas, men det er en del af gamet ved at få børn - nogle kvinder føder et barn og derefter ser de ud som før - andre skal have slap hud og strækmærker! Men det er sgu det hele værd alligevel

Nå det blev en lang smøre - sagen er den, at du skal føle efter hos dig selv om du føler at du skal smide nogle kg eller ej! For mig ligner du en gennemsnitlig kvinde

Tak for dine ord, ja det handler jo i bund og grund mest om hvordan man selv har det, men havde bare brug for andres syn på det uden de kendte mig, så jeg vidste jeg fik et ærligt svar..  

jeg regner med at tabe yderlige 10 kilo, så jeg er 100% tilfreds med mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.