Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina:-) skriver: Ved de første 3 gik jeg voldsomt op i juletøj. Købte nyt til alle 3 og ledte længe efter det rigtige. Men efterhånden som der kom flere børn er det noget jeg har droppet. Så her er det alm tøj som self. skal være rent og pænt
Ved de første 3 gik jeg voldsomt op i juletøj.
Købte nyt til alle 3 og ledte længe efter det rigtige.
Men efterhånden som der kom flere børn er det noget jeg har droppet.
Så her er det alm tøj som self. skal være rent og pænt
Ja det forstår jeg udemærket godt Men det er jo lidt specielt med ens første, synes jeg.
MilleRasmussen skriver: den her skal Silje have på med nissehue, guldsko og nissehue. http://www.hm.com/dk/product/18597?article=18597-B
den her skal Silje have på med nissehue, guldsko og nissehue. http://www.hm.com/dk/product/18597?article=18597-B
Den er også rigtig sød! Overvejede også at købe den, men valget faldt på en anden fra h&m
Ved det ikke helt endnu. Skal lige ud og kigge lidt i butikker tror jeg... (nyt skal de have - tradition)
Maja_4000 skriver: Caroline skal have den her kjole på .. Så skal vi bare finde nogle sko til
Caroline skal have den her kjole på .. Så skal vi bare finde nogle sko til
Hvor er den fin! Og hvor ser hun kær ud Godt valg af kjole.
liten-mamma skriver: Som overskriften siger, hvad skal jeres børn ha på juleaften? Det er min datters første jul og hun skal selvfølgelig ha noget fint tøj på. Så kom gerne med idéer Hun vil være 11 mdr. til jul
Som overskriften siger, hvad skal jeres børn ha på juleaften?
Det er min datters første jul og hun skal selvfølgelig ha noget fint tøj på.
Så kom gerne med idéer Hun vil være 11 mdr. til jul
Elias fik den sødeste lille nissedragt på ved hans første jul Den var blød og med masser af plads til leg og bevægelse, som for os ALTID er fokus i valg af tøj. Mener man kunne få en nissepigedragt med tilhørende nissehue også. Måske de sælger dem stadigvæk? Husker selvf. ikke hvorfra men sikkert bare en dagligvarebutik
MortilElias2010 skriver: Elias fik den sødeste lille nissedragt på ved hans første jul Den var blød og med masser af plads til leg og bevægelse, som for os ALTID er fokus i valg af tøj. Mener man kunne få en nissepigedragt med tilhørende nissehue også. Måske de sælger dem stadigvæk? Husker selvf. ikke hvorfra men sikkert bare en dagligvarebutik
Åh Gud, hvor er han bare bedårende! Virkelig sødt sæt.
Jeg har fundet en kjole hun skal have på, mangler bare nogle sko til hende
Ikke noget! Alle skal være nøgne... Ej.. Baby er ikke født endnu Og vi ved ikke om det er en dreng eller pige, så vi ved ikke hvad vi ville vælge til næste jul.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128