Hvad skal jeres børn ha på til jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.565 visninger
38 svar
10 synes godt om
18. november 2013

liten-mamma

Som overskriften siger, hvad skal jeres børn ha på juleaften? 

Det er min datters første jul og hun skal selvfølgelig ha noget fint tøj på. 

Så kom gerne med idéer Hun vil være 11 mdr. til jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea på 5 år bestemmer selv hva hun vil ha på.

Alberte på18 mdr til jul, ska vist bare ha alm tøj på. I hvert fald ska det ik være kjole osv da jeg syntes det er mega upraktisk, selvom det jo ser så sødt ud! Vh stine

Anmeld

18. november 2013

liten-mamma

StineW79 skriver:

Thea på 5 år bestemmer selv hva hun vil ha på.

Alberte på18 mdr til jul, ska vist bare ha alm tøj på. I hvert fald ska det ik være kjole osv da jeg syntes det er mega upraktisk, selvom det jo ser så sødt ud! Vh stine

Okay, tak for svar  

Det kommer heller ikke til at blive kjole. Tænkte bare på et fint sæt, lidt finere end til hverdags brug og så et hårbånd

Anmeld

18. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har aldrig brugt meget fint tøj til juleaften. De har selvfølgelig fået pænere tøj på som der er passet på. Men i år har jeg forelsket mig i denne kjole til min pige på 4 1/2 år http://nameit.dk/name-it/dresses/kids-puwave-spencer/13091120,da_DK,pd.html?dwvar_13091120_colorPattern=13091120_JesterRed&forceScope=#lcgid=ni-kids-overdele-kjoler

KIDS PUWAVE SPENCER, Jester Red, small

Anmeld

18. november 2013

AnthonsMor

liten-mamma skriver:

Anthon skal have skjorte og vest på

Mest fordi jeg bare synes det var super sødt!

Anmeld

18. november 2013

bøllen

Vi har ikke noget specialt tøj på juleaften men alm tøj. Så ungerne bestemmer selv hvad de vælger. Er ikke selv til " så fint tøj " så forventer heller ikke det af ungerne. 

Anmeld

18. november 2013

MHB

Vi plejer heller ikke at have meget fint tøj på til jul... Vores søn er 7,5 måneder til jul og han skal have en nisse Erik trøje fra danefæ på til jul tænker jeg og så et par bukser der er rene 

Anmeld

18. november 2013

lineog4

Det der rent  

Ej vi har ikke fint tøj hængende i skabet, og da jul for os er log hygge og ro skal det helst bare være tøj som føles behageligt. 

Da min datter var lille var der et par år hvor hun fik er nyt sæt tøj, men så var det hverdagstøj som også blev brugt almindeligt efter jul. Første år, der var hun 9 mnd, havde jeg syet en blå Spencer og så havde hun røde strømpebukser - kan ikke huske om det var nyt, men sød var hun ;-) elsker spencere....

Anmeld

18. november 2013

Francisca

liten-mamma skriver:

Her har vi altid pænt tøj på til jul.
I år er det liljes 2 jul og er i fuld sving med at finde hendes julekjole som hendes oldemor giver hende ( gjorde hun også sidste år )

Har kigget på denne fra wheat i guld strik så fin http://www.smaahjerter.dk/?id=340&recordid=337 89

Sidste år var lilje 7 måneder ca ved jul og havde denne på
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. november 2013

Elgaard73

Sidste år var vores dreng 13 måneder juleaften og der gav vi ham skjorte, vest og en lille butterfly på. Men han havde det kun på i ca den første time, så skiftede vi over til et behageligt joggingsæt. 

Nu bliver han så 2, og i år vægter vi højere, at det skal være behageligt, frem for "fancy", så det bliver nok et pænt joggingsæt eller lignende fra start af.

Kunne jeg selv slippe afsted med det, så var jeg såmænd også bare hoppet i et joggingsæt eller jumpsuit 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.