Forstand på hårfarve? kig lige her. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2013

NessaXenia

Først rødt i og vaske ud. Derefter den ønskede farve i. Så undgår du grønt hår .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg ville gå en tand lysere, men afblegningen blev gjort på mit naturlige hår, så det er blevet fuldstændig platin blond, IKKE noget der klæder mig overhovedet! Jeg ser helt bleg ud. 

Hvordan kommer jeg tilbage til chokolade brunt hår? Min kæreste sagde jeg skulle spørger herinde, eftersom han har hørt man kan få grønt hår af nogle hårfarver. Jeg vil gerne gøre det med hjemmefarve, hvad skal jeg kigge efter?

Jeg havde denne slags farve før (se billedet) og vil gerne have den der omkring igen.

Så søde piger, hvilket nummer skal jeg gå efter? evt linke til en hårfarve i den farve? har INGEN forstand på hårfarve 

Skulle aldrig have afbleget det, op så op til jul er så ulykkelig

Gå til frisør, så er du sikret det bedste resultat.

Anmeld

18. november 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg ville gå en tand lysere, men afblegningen blev gjort på mit naturlige hår, så det er blevet fuldstændig platin blond, IKKE noget der klæder mig overhovedet! Jeg ser helt bleg ud. 

Hvordan kommer jeg tilbage til chokolade brunt hår? Min kæreste sagde jeg skulle spørger herinde, eftersom han har hørt man kan få grønt hår af nogle hårfarver. Jeg vil gerne gøre det med hjemmefarve, hvad skal jeg kigge efter?

Jeg havde denne slags farve før (se billedet) og vil gerne have den der omkring igen.

Så søde piger, hvilket nummer skal jeg gå efter? evt linke til en hårfarve i den farve? har INGEN forstand på hårfarve 

Skulle aldrig have afbleget det, op så op til jul er så ulykkelig

Altså i teorien skal det jo forpigmenteres, for at den nye farve kan binde igen.

Men hvis du selv vil prøve så hold dig for alt i verden fra ask farver som i normalen hedder ,1 ,2 ,9 alt efter farve system, det vil blive meget koldt evt gråt/grønt

,33 er en meget gylden men ikke rød
hvis der er noget der hedder ,34 ville det være optimalt da den primære refleks er gylden og den sekundære rød.

og så nok en tonehøjde 5

Men det er en jungle.

Jeg ville altid besøge frisøren

Anmeld

18. november 2013

Mor til Ella

LSU skriver:

Det var da så lidt :-)

Det er underordnet, bare der er tal bagefter :-)

det er ikke underordnet.

,1 er det koldeste du overhovedet kan vælge det er ask og så er den bygget op på violet, blå eller grønt. og det er ikke super på et blond hår.

Anmeld

18. november 2013

GUSO

Jeg ville nok drible ned til frisøren det er nok det bedste sted hvis ikke det skal gå galt held og lykke med det

Anmeld

18. november 2013

kbm1

jeg er frisør og ville sige som andre.. gå til frisøren...

men skal du absolut gå i gang selv er det vigtig at det er en farve med eks. kobber i .. da håret skal "fyldes# op med en varm farve før det kan blive mørkt igen.. undgå kolde toner da du næsten har sikret dig en misfarvning så.

og ja det ville være bedst at farve det varmt først og derefter den endelig farve men da dit hår er farvet og det skal farves igen med "købe farve" kan du risikere at smadre det.

igen brug de penge det koster at gå til en ordentlig frisør!! en du stoler på eller som har et godt ry. for du kan også være uheldig at komme til en frisør der ikke kan sit kram.

held og lykke med det

Anmeld

19. november 2013

JeanetteK

Jeg ville nok også gå til frisøren, så er man sikker på, at skade håret mindst muligt. Jeg er så skide nervøs for sådan noget og det er virkelig en jungle!! Jeg har dog en veninde, der har ret meget forstand på det, så det har reddet min røv flere gange. Som andre også siger, så skal det forpigmenteres, hvilket egentlig bare vil sige, at du skal farve dit hår med en rød farve. Øverst her kan du se, hvilke farver du skal bruge alt efter hvilken farve, du gerne vil opnå:  http://frisorlageret.dk/forpigmentering  Ved ikke om det hjælper 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.