Forstand på hårfarve? kig lige her. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.613 visninger
16 svar
12 synes godt om
17. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg ville gå en tand lysere, men afblegningen blev gjort på mit naturlige hår, så det er blevet fuldstændig platin blond, IKKE noget der klæder mig overhovedet! Jeg ser helt bleg ud. 

Hvordan kommer jeg tilbage til chokolade brunt hår? Min kæreste sagde jeg skulle spørger herinde, eftersom han har hørt man kan få grønt hår af nogle hårfarver. Jeg vil gerne gøre det med hjemmefarve, hvad skal jeg kigge efter?

Jeg havde denne slags farve før (se billedet) og vil gerne have den der omkring igen.

Så søde piger, hvilket nummer skal jeg gå efter? evt linke til en hårfarve i den farve? har INGEN forstand på hårfarve 

Skulle aldrig have afbleget det, op så op til jul er så ulykkelig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

ano14316

Den farve er svær at få igen uden grønt skær på afbleget hår..
Du skal vælge en farve der er mere rød for at undgå grøn...

Anmeld

17. november 2013

LSU

Du behøver ikke vælge en farve der er mere rød. Men det er vigtigt at du vælger en farve med rødt i, for at undgå grønt hår.

Det røde findes i de farver der har en farvekode der slutter med et tal. Eksempelvis 6,2 eller 3,1 osv. Den må altså ikke hedde 6,0, 3,0 osv. ��

Jeg har selv været der og husker di ovenstående så er du snart juleklar igen ;-)

Anmeld

17. november 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Den farve er svær at få igen uden grønt skær på afbleget hår..
Du skal vælge en farve der er mere rød for at undgå grøn...

Åh nej jeg vil ikke have rødt hår

Er der ikke lidt rødt i en chokolade hårfarve eller hvordan? Hvad vil du sige jeg skal komme i for at få den i noget i den retning? vil gerne helst undgå helt sort eller helt mørkebrun 

Anmeld

17. november 2013

Anonym trådstarter

LSU skriver:

Du behøver ikke vælge en farve der er mere rød. Men det er vigtigt at du vælger en farve med rødt i, for at undgå grønt hår.

Det røde findes i de farver der har en farvekode der slutter med et tal. Eksempelvis 6,2 eller 3,1 osv. Den må altså ikke hedde 6,0, 3,0 osv. ��

Jeg har selv været der og husker di ovenstående så er du snart juleklar igen ;-)

Åh du er en engel!! Mange tak skal du have!! 

Er det ligegyldigt hvad nummer der står bag ved tallet, eller skal det være 2 eller 3? 

Anmeld

17. november 2013

Anonym trådstarter

17. november 2013

Mortilxx

Spørg i Matas, de plejer at være så søde til at hjælpe :-) De har hjulpet mig nogle gange ;-)

Anmeld

17. november 2013

LSU

Anonym skriver:

Åh du er en engel!! Mange tak skal du have!! 

Er det ligegyldigt hvad nummer der står bag ved tallet, eller skal det være 2 eller 3? 

Det var da så lidt :-)

Det er underordnet, bare der er tal bagefter :-)

Anmeld

17. november 2013

LSU

Anonym skriver:

Bliver denne hårfarve for rød brun??

Jeg tror den bliver for lys - og for rød, i og med dit hår er så lyst nu 

Anmeld

17. november 2013

lycly

Anonym skriver:

Jeg ville gå en tand lysere, men afblegningen blev gjort på mit naturlige hår, så det er blevet fuldstændig platin blond, IKKE noget der klæder mig overhovedet! Jeg ser helt bleg ud. 

Hvordan kommer jeg tilbage til chokolade brunt hår? Min kæreste sagde jeg skulle spørger herinde, eftersom han har hørt man kan få grønt hår af nogle hårfarver. Jeg vil gerne gøre det med hjemmefarve, hvad skal jeg kigge efter?

Jeg havde denne slags farve før (se billedet) og vil gerne have den der omkring igen.

Så søde piger, hvilket nummer skal jeg gå efter? evt linke til en hårfarve i den farve? har INGEN forstand på hårfarve 

Skulle aldrig have afbleget det, op så op til jul er så ulykkelig

Du bør farve det helt kobber rødt først og så brunt bagefter. Det er den eneste sikre måde, sådan ville en frisør også gøre det (har selv fået det gjort)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.