De forskellige budgetter :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2013

tarkoflen

Jeg synes l lyder ualmindelig ansvarlige! I tager højde for uforudsete udgifter og sparer hvor l kan! De burde tage hatten af for at l kan gøre det i stedet for at sige l er dårlige forældre! Det er da vist dem, der er dårlige veninder!

Flot gået at l kan klare det og giv jer selv et skulderklap og glem hvad veninderne siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Dafnies

Synes det er rigtig flot at i kan leve for det i gør! Vi lever to voksne for under 500 kr om ugen (mad og husholdning) - så jeg er helt med på, at man sagtens kan leve sundt og varieret for få penge
Synes det lyder som om I har godt styr på det - og det i gør, er jo netop at tage ansvar!

Anmeld

17. november 2013

lineog4

Vi er 2 voksne og 3 børn, 2 gange skole og en i børnehave og vores budget er 1200 pr uge til alt - men ville da gerne længere ned.... 

Men vil sige jeg selv har behov for maden smager og gerne vil have friske krydderurter, en masse grønt osv og hold op hvor er det dyrt.... Men de fleste uger har vi penge i overskud. Men vil tage din ide med kuverter for så er det så synligt og overskuddet er rart at se ;-)

Anmeld

17. november 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Vi er 2 voksne og 3 børn, 2 gange skole og en i børnehave og vores budget er 1200 pr uge til alt - men ville da gerne længere ned.... 

Men vil sige jeg selv har behov for maden smager og gerne vil have friske krydderurter, en masse grønt osv og hold op hvor er det dyrt.... Men de fleste uger har vi penge i overskud. Men vil tage din ide med kuverter for så er det så synligt og overskuddet er rart at se ;-)

Det har hjulpet rigtig meget her at "på kortet" er erstattet med "kontant" og ja alt bliver pludselig mere synligt - slikskabet er f.eks nærmest tomt, fordi der kun bliver handlet hvad vi har behov for og vi på den måde aldrig handler når sulten eller ulvetimen træder ind

Jeg ville egentlig også rigtig gerne købe økologisk og friske kryderurter mv. men det skal heldigvis nok nå at komme

Anmeld

17. november 2013

Maja_4000

Synes det er sejt!

Vi er to voksne og et børnehavebarn.. Ingen af os har madpakke med, men kæresten køber et par pakker pålæg om ugen.. Der er gratis brød på arbejdet

Vi har også kuverter .. Med 600 i hver og det fungerer også fint .. Bortset fra hvis jeg handler på vej hjem fra arbejde eller sådan .. Så bliver det på beløbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.