Jeg har en, har haft den i 2 1/2 år nu, og jeg elsker den. Jeg skal ikke tænke på bind, eller tampax. Den skal tømmes efter 12 timer max.... Jeg bruger min hele døgnet når jeg har mens.
tømmer den om aftenen, når jeg går i seng. Tømmers den når jeg står op, og en gang hen på eftermiddagen. Den har virkelig gjort både min hverdag lettere under mens, og bestemt også sund for mit underliv. Efter jeg fødte blev jeg bare udtørret når jeg brugte tampax, og bind har jeg altid hadet.
Jeg er i svømmehallen, og laver alt muligt selvom jeg har min siddende. Jeg er meget mere aktiv end jeg føler jeg var inden, under mens.
Har kun positive ting at sige om den
Og man mærker den ikke når den sidder rigtigt. Er man bange for at den sidder forkert i starten, så brug et lille trusseindlæg, og så kan den jo bruges fra før mens begynder, og til man er helt sikker på det er slut. Jeg syntes det er rart at ved man mens skal komme en lørdag hvor man skal til feks stor fødselsdag, så kan du uden problemer sætte koppen op, og tømme den når du kommer hjem, så er du sikker på at begyndte mens,når man var til selskab, så blødte man ikke igennem, og er den ikke begyndt, så har du ikke skabt nogen ubalance ....
Anmeld