Ladycup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2013

incognito

Jeg har en, og da jeg brugte den, var jeg så glad for den. Jeg tømte den et par gange om dagen (den må maks side i 12 timer af gangen). Det var skønt at bruge den, da jeg ikke mærkede noget til den, og jeg sov også med den om natten.

Jeg har dog fået sat en hormonspiral op nu, så jeg bruger ikke min Ladycup længere (dog har jeg heller ikke set skyggen af min menstruation).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

VIPpigen

Jeg har en, har haft den i 2 1/2 år nu, og jeg elsker den. Jeg skal ikke tænke på bind, eller tampax. Den skal tømmes efter 12 timer max.... Jeg bruger min hele døgnet når jeg har mens.

tømmer den om aftenen, når jeg går i seng. Tømmers den når jeg står op, og en gang hen på eftermiddagen. Den har virkelig gjort både min hverdag lettere under mens, og bestemt også sund for mit underliv. Efter jeg fødte blev jeg bare udtørret når jeg brugte tampax, og bind har jeg altid hadet.

Jeg er i svømmehallen, og laver alt muligt selvom jeg har min siddende. Jeg er meget mere aktiv end jeg føler jeg var inden, under mens.

Har kun positive ting at sige om den Og man mærker den ikke når den sidder rigtigt. Er man bange for at den sidder forkert i starten, så brug et lille trusseindlæg, og så kan den jo bruges fra før mens begynder, og til man er helt sikker på det er slut. Jeg syntes det er rart at ved man mens skal komme en lørdag hvor man skal til feks stor fødselsdag, så kan du uden problemer sætte koppen op, og tømme den når du kommer hjem, så er du sikker på at begyndte mens,når man var til selskab, så blødte man ikke igennem, og er den ikke begyndt, så har du ikke skabt nogen ubalance .... 

Anmeld

17. november 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Måske er jeg idiot... Men en kop?? Hvordan får man den ''op''!?
Har googlet lidt, men umiddelbart kan jeg ikke se hvordan det fungerer..

Anmeld

17. november 2013

Tropez

LuLy skriver:

Det kommer an på hvor meget man bløder. Har aldrig prøvet at have den i en hel dag. Men har så heller aldrig oplevet at være på et toilet uden håndvask lige i nærheden

Nu tænker ligsom i fx rosengårdscentret i Odense, der er der kun toilettet og så skal man ud og stå mellem alle de andre for at vaske hænder, det er kun handicap toilettet hvor der er vask i samme rum som toilettet, og sådan er det også på mit arbejde, der er toilettet for sig selv og så skal jeg ud og vaske hænder et andet sted og det er måske ikke lige så lækkert 

Anmeld

17. november 2013

lycly

Tropez skriver:

Nu tænker ligsom i fx rosengårdscentret i Odense, der er der kun toilettet og så skal man ud og stå mellem alle de andre for at vaske hænder, det er kun handicap toilettet hvor der er vask i samme rum som toilettet, og sådan er det også på mit arbejde, der er toilettet for sig selv og så skal jeg ud og vaske hænder et andet sted og det er måske ikke lige så lækkert 

Nej det er rigtig nok, men så bare sørg for at tømme den inden du går hjemmefra, så burde den sagtens kunne holde til du er hjemme igen Går ikke ud fra du er på arbejde i mere end 12 timer ad gangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.