Ladycup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.267 visninger
14 svar
5 synes godt om
17. november 2013

hekran

Jeg har ikke fået min menstruation efter fødsel endnu, men jeg overvejer stærkt at købe en ladycup, da min hud bliver irriteret af bind og jeg aldrig kan stole helt på en tampon. Har I gode erfaringer af en ladycup? Kan man mærke den, når den sidder i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

lycly

Den er genial!
Man bløder aldrig igennem, den udtørrer ikke som en tampon og det er så nemt.
Man kan ikke mærke den, men den dut der sidder på som man skal bruge til at hive den ud kan godt genere, så man kan bare klippe lidt af den

Anmeld

17. november 2013

modesty

Den er genial!
Man bløder aldrig igennem, den udtørrer ikke som en tampon og det er så nemt.
Man kan ikke mærke den, men den dut der sidder på som man skal bruge til at hive den ud kan godt genere, så man kan bare klippe lidt af den

Jeg overvejer også at købe én... Kan man mærke den når den sidder i? Altså inden i?

Anmeld

17. november 2013

lycly

modesty skriver:

Jeg overvejer også at købe én... Kan man mærke den når den sidder i? Altså inden i?

Nej det synes jeg ikke man kan, man skal bare sørge for den kommer højt nok op. Ligesom med en tampon

Anmeld

17. november 2013

Bondo

Den kan virkelig anbefales. Jeg bruger dog stadig bind i starten og i slutningen, da jeg bedst kan lide at bruge den, når jeg bløder meget.

Jeg har fået et helt andet forhold til det at have menstruation. Før følte jeg det var så ækelt og jeg følte mig ulækker alle dage. Jeg har slet ikke de følelser omkring det mere, og det er næsten det bedste. Nu tænker jeg slet ikke over at jeg har det.

Anmeld

17. november 2013

modesty

LuLy skriver:

Nej det synes jeg ikke man kan, man skal bare sørge for den kommer højt nok op. Ligesom med en tampon

Bruger du den også om natten?

Anmeld

17. november 2013

Tropez

Jeg har også overvejet den, hvor tit tømmer i og hvad hvis man er på et toilet uden håndvask, så man skal et andet sted hen for at vaske fingre, hvis i forstår, eller kan man gå en hel arbejdsdag, uden at skulle tømme den. 

Anmeld

17. november 2013

lycly

modesty skriver:

Bruger du den også om natten?

Nej Det kan man godt, men jeg kan godt lide at være fri for at have noget "siddende" om natten

Anmeld

17. november 2013

lycly

Tropez skriver:

Jeg har også overvejet den, hvor tit tømmer i og hvad hvis man er på et toilet uden håndvask, så man skal et andet sted hen for at vaske fingre, hvis i forstår, eller kan man gå en hel arbejdsdag, uden at skulle tømme den. 

Det kommer an på hvor meget man bløder. Har aldrig prøvet at have den i en hel dag. Men har så heller aldrig oplevet at være på et toilet uden håndvask lige i nærheden

Anmeld

17. november 2013

B&J

min søster har den og hun er så glad for den for hun kan tage i svømmehallen uden at skal tænke på noget kan tisse alm eller noget uden noget skal ud og den skal bare tømmes som står på pakken til den og vasket i varmt vand. hun kan slet ikke mærke den, men de første par dage hun skulle bruge den havde hun et lille bind på for at være sikker den sad rigtigt ind til hun fandt ud af hvordan og hvorledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.