fornemmelse af kønnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

stjernehimmel

Har ALTID troet jeg ville få en dreng.. men den dag jeg så stod og ventede på at komme til 3d scanning var jeg ret sikker på jeg tog fejl, da min lillebror så siger, skal du ind og se PIGEN var jeg slet ik i tvivl og vupti en pige var det sørme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Kamulla

Har egentlig altid bare gået ud fra jeg fik piger.. Nok fordi vi er så mange tøser.. Havde ikke skænket tanken om en dreng... Men blev gravid som 19 årig, og selvom alle sagde pige vidste jeg bare det blev en dreng.. Det var bare en fornemmelse jeg havde.. Nu har jeg en fornemmelse af jeg kun får drenge.. Så håber min søster og svoger kan stå for prinsesserne ;-) skulle liiige sluge den til md da det blev bekræftet det var en dreng.. Ikke fordi jeg var ked af det eller skuffet.. Men jeg har altid været meget pige pige.. Så at skulle opfostre en dreng og så alene var svært for mig at forstille de første timer :-)

Anmeld

19. november 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle putte den her hen så det blev her.
Jeg er ikke gravid og skal have børn lige nu, vil bare lige høre om der andre end mig der har haft en fornemmelse af kønnet allerede inden de blev gravid både med første 1,2,3 osv. barn.
Jeg vil lige start med at sige at jeg er ligeglad med kønnet, bare det barn jeg engang skal have er sund og rask. Jeg har i lang tid haft en fornemmelse af at mit første barn bliver en dreng...

Min mand ønskede sig tre drenge (han har to brødre) så jeg troede vi ville få en dreng først, og købte små blå sokker og bodyer, men da jeg testede positiv var jeg sikker på det blev en pige, og det samme anden gang. Og jeg har haft ret begge gang.

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

Sjovt at høre hvordan folk oplever det

Anmeld

20. november 2013

Annette A

Jeg var helt overbevist om at nr. 1 var en dreng og det var han også og nr. 2 havde jeg det ligesådan med og ja det passede også. Med nr 3 var jeg lidt forvirret og da jeg så det første scanningsbillede synes jeg mest det mindede om en pige da fosteret så så meget feminint, lille og fint ud end scanningsbilledet ved vores anden dreng. Men det tænkte jeg bare var fjollet og troede mest på en dreng fordi vi havde to i forvejen, men det viste sig så at være en pige. Men tror nu ikke fornemmelser er helt så gode at have for meget tillid til.

Anmeld

20. november 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg er ikke gravid og skal have børn lige nu, vil bare lige høre om der andre end mig der har haft en fornemmelse af kønnet allerede inden de blev gravid både med første 1,2,3 osv. barn.
Jeg vil lige start med at sige at jeg er ligeglad med kønnet, bare det barn jeg engang skal have er sund og rask. Jeg har i lang tid haft en fornemmelse af at mit første barn bliver en dreng...

I min familie er næsten alle de førstefødte pigebørn, så derfor var jeg stensikker, sammen med resten af min familie på, at mit første barn skulle være en pige.. 

Men de blev klogere, og det samme blev jeg, men hvor blev jeg glad for at knække stimen

Anmeld

20. november 2013

TbCp

Anonym skriver:

Jeg har drømt om kønnet i begge mine graviditeter og begge gange har det været rigtigt

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Sjovt at høre hvad i har oplevet

Anmeld

26. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Jeg vidste 100% at vi ventede en pige da jeg så de to streger men ikke før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.