Jubii jeg har det bedre 9+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
4 svar
3 synes godt om
15. november 2013

Manna

På forhånd undskyld til dem, der fortsat har det dårligt.
Men jeg har fået det bedre og er bare så lykkelig

I sidste uge blev jeg scannet (8+4) og alt så normalt ud.

Nu har jeg næsten ikke kvalme og selvom jeg havde to rekorder med mega-oppustet mave i denne uge, har jeg også haft to dage med mindre oppustethed - ahhhh!

Man bliver jo helt bekymret, men da jeg hverken har ondt eller bløder går jeg ud fra alt stadig er ok.

Jeg har taget to kg på og skal kun på toilettet en gang om natten. Jeg har et job, hvor jeg taler en del og kan mærke, at jeg bliver helt stakåndet.

Jeg håber i andre allerede eller snart er i samme båd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Klartilbaby

Skøøønt når det går den rigtige vej  

Jeg har heldigvis ikke haft det virkelig dårligt. Men er ikke heeelt så træt som ellers de sidste par uger. Men er til gengæld lige så oppustet som ellers

Anmeld

16. november 2013

et-ønske

Fedt at det går den rigtige vej Det må da alt andet lige give lidt mere energi at slippe for den del

Jeg taber også hurtigt vejret, og synes maven tager hurtigt form, +1,3 kg pt - men jeg må helst ikke tage for meget på.......... har lidt for meget i forvejen.

Anmeld

17. november 2013

Astrid1984

Lyder da dejligt

Her har jeg forsat kvalme og opkast på snart 4 uge :/ Har tabt et par kilo. Håber snart jeg får det bedre.

I morgen starter bachlor opgaven på pædagog sem Så kan man se en ende på det

Anmeld

17. november 2013

Sandratoft

Det lyder rigtig dejligt, håber det snart bliver min tur

Her kører jeg stadig med opkast og kvalme + ingen søvn. Vil prøve og høre min læge imorgen mht noget akupunktur.

9+0 er også snart for mig, så håber jeg er lige så heldig som dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.