Min mor fylder 50år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

Kamulla

Team Putte skriver:

Nå men hvis du beslutter at Mørkøv er for langt væk, så kan det være jeg gerne vil købe

super... det er jo træls den ligger under "deals for københaven" der står ingen adresse, så tænker.. nå men københavn er jo københavn... NOT tænker lige over det og så skriver jeg hvis det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Kamulla

Ms.Sunshine skriver:

okay, min kæreste og hans lillebror havde givet hende en køkkenmaskine i kombineret jule- og fødselsdagsgave juleaften og så købte vi en lille kogebog til 25,- for at have noget at give hende på dagen....

Men hvis din mor samler på noget kan du jo give hende det...

hun er bare så irriterende.. for det gør hun ikke.. haha.. det hun har haft samlet på har hun fået samlet hele sæt af

Anmeld

15. november 2013

TNBC

Kamulla skriver:

d. 27, men de holder det d. 30. da jeg selv fotograferer har de masser billeder af ynglet derhjemme og han er indtil videre det eneste barnebarn

hvad med billleder af hendes liv indtil nu? eller deres bryllup? og en personlig ting lavet af din søn*?

Anmeld

15. november 2013

Kamulla

Yurie skriver:

hvad med billleder af hendes liv indtil nu? eller deres bryllup? og en personlig ting lavet af din søn*?

min mor er ikke gift.. men gode idéer ... dog er det ikke mange billeder der findes af hende, da hun altid har været kamera sky..

Anmeld

15. november 2013

Team Putte

Kamulla skriver:

super... det er jo træls den ligger under "deals for københaven" der står ingen adresse, så tænker.. nå men københavn er jo københavn... NOT tænker lige over det og så skriver jeg hvis det er

Ja det er lidt at røvrende folk Ja tænk over det! Det er alligevel mange penge at have spildt hvis de ikke kommer afsted pga afstanden

Anmeld

15. november 2013

Clisolka

Kamulla skriver:

Men hvad pokker skal man give hende??

jeg har indtil nu købt en wellness oplevelse for 2 (dog pisser det mig af at det står under deals fra københavn og så når man modtager beviset så ser man det er i mørkøv.. håber de vil kører den lange vej )

nå.. jeg har ca 8-900kr tilbage..

nogle idéer?

Vi gav min svigermor et billede af Bella, taget hos en fotograf, som hun kunne hænge på væggen - måske det er en idé? 

Anmeld

15. november 2013

Trekløver(:

Kamulla skriver:

mange tak... hvorfor skal det være SÅ svært?

Ved det virkelig ikke Man vil jo bare være helt sikker på de bliver GLADE og overrasket

Anmeld

15. november 2013

Kamulla

Babymor1013 skriver:

Vi gav min svigermor et billede af Bella, taget hos en fotograf, som hun kunne hænge på væggen - måske det er en idé? 

nu er jeg jo selv fotografen i familien, så de har en masse billeder af ham også hængende..

Anmeld

15. november 2013

Kamulla

M_V skriver:

Ved det virkelig ikke Man vil jo bare være helt sikker på de bliver GLADE og overrasket

lige præcis.. hehe

Anmeld

19. november 2013

Lotus86

En medaljon i guld med et billede af dig og din søn, evt. med en gravering i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.