Min mor fylder 50år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.516 visninger
29 svar
3 synes godt om
15. november 2013

Kamulla

Men hvad pokker skal man give hende??

jeg har indtil nu købt en wellness oplevelse for 2 (dog pisser det mig af at det står under deals fra københavn og så når man modtager beviset så ser man det er i mørkøv.. håber de vil kører den lange vej )

nå.. jeg har ca 8-900kr tilbage..

nogle idéer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Trekløver(:

Kamulla skriver:

jeg har indtil nu købt en wellness oplevelse for 2 (dog pisser det mig af at det står under deals fra københavn og så når man modtager beviset så ser man det er i mørkøv.. håber de vil kører den lange vej )

nogle idéer?

Da min mor blev 50 sidste år, fik hun et sølv armbånd, med et lille hjerte. Det er noget hun har for resten af livet, og hun har ikke haft det ae, siden hun fik det.

Så vil foreslå et smykke af en art.

Anmeld

15. november 2013

Kamulla

M_V skriver:

Da min mor blev 50 sidste år, fik hun et sølv armbånd, med et lille hjerte. Det er noget hun har for resten af livet, og hun har ikke haft det ae, siden hun fik det.

Så vil foreslå et smykke af en art.

min mor er en dyr guld kvinde, og ved hun allerede får nogle guld armbånd af min mormor.. hmm... ringe går hun ikke så tit med enten fordi hun glemmer det ellers fordi hun hæver op i væske i tide og utide..

hun vil RIGTIG gerne til thailand (somom.dk jeg har råd til dette)
hun vil gerne have øjenlaser behandling (samme svar som overstående)
hun ønsker sig et par fede læder støvler, men er det ikke sådan.. ahhhhh??

Anmeld

15. november 2013

Trekløver(:

Kamulla skriver:

min mor er en dyr guld kvinde, og ved hun allerede får nogle guld armbånd af min mormor.. hmm... ringe går hun ikke så tit med enten fordi hun glemmer det ellers fordi hun hæver op i væske i tide og utide..

hun vil RIGTIG gerne til thailand (somom.dk jeg har råd til dette)
hun vil gerne have øjenlaser behandling (samme svar som overstående)
hun ønsker sig et par fede læder støvler, men er det ikke sådan.. ahhhhh??

Det er nok ikke lige sagen så alligevel

hmmm, altså jeg havde godt kunne finde på at giver læderstøvler, hvis det var noget min mor virkelig ønskede sig, men kan godt forstå du måske vil finde noget andet og mere specielt til hende.

Kommer lige med lidt foreslag: Gavekort til fotograf, maleri, gavekort til tattoo (HVIS hun er til sådan noget selvfølgelig, det ønskede min mor sig til sin 50 års sidste år), en kurv med en masse lækre selvforkælelses produkter, tur i teatret eller en tur ud på en dejlig restaurant sammen med DIG

Anmeld

15. november 2013

Team Putte

Kamulla skriver:

nogle idéer?

4440 Mørkøv? Anede ikke der lå noget herude Hvad hedder stedet?

Anmeld

15. november 2013

Kamulla

4440 Mørkøv? Anede ikke der lå noget herude Hvad hedder stedet?

Skovhuset Wellness Friheden 17 4440 Mørkøv

Anmeld

15. november 2013

Team Putte

Kamulla skriver:

Skovhuset Wellness Friheden 17 4440 Mørkøv

Fedt Det vil jeg da lige kigge nærmere på.. Bor i nabobyen og synes vi mangler lidt wellness herhjemme

Anmeld

15. november 2013

Kamulla

M_V skriver:

Det er nok ikke lige sagen så alligevel

hmmm, altså jeg havde godt kunne finde på at giver læderstøvler, hvis det var noget min mor virkelig ønskede sig, men kan godt forstå du måske vil finde noget andet og mere specielt til hende.

Kommer lige med lidt foreslag: Gavekort til fotograf, maleri, gavekort til tattoo (HVIS hun er til sådan noget selvfølgelig, det ønskede min mor sig til sin 50 års sidste år), en kurv med en masse lækre selvforkælelses produkter, tur i teatret eller en tur ud på en dejlig restaurant sammen med DIG

hmm i familien er det jo mig der er fotografen, og hun HADER sig selv på billeder da hun stadig tror hun er 30 men hendes udseende er ikke med på den idé

tattoveringer har hun men hun har aldrig snakket om hun ønsker nogle nye.. tror hun er ovre den periode

og selvforkælelsen er en wellness tur som er købt, men mangler bare det sidste.. suk.. hehe...

må i tænkeboks eller lure mig lidt mere ind på hende idag når vi skal derhjem

Anmeld

15. november 2013

Kamulla

Team Putte skriver:

Fedt Det vil jeg da lige kigge nærmere på.. Bor i nabobyen og synes vi mangler lidt wellness herhjemme

årh træls jeg så først skriver det nu, der var tilbud på det wellness jeg købte, så for 2 personer kostede det 499kr istedet får 999kr

Anmeld

15. november 2013

MilleRasmussen

Et billed af hendes børn/børnebørn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.