At nyde sin graviditet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

Købmagerkonen

Jeg føler så meget med dig, og jeg er i samme båd! Jeg er 6+4 nu, og jeg bekymrer mig konstant for om der er noget galt - det er hårdt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
SabinaMortensen skriver:

Hej :-)

Jeg er idag 5+3, og er (desværre) begyndt at blive nervøs!

Har læst flere der skriver at man under en graviditet har murren, men man må ikke have ondt - jeg syntes da jeg har lidt ømme jag dernede, og det har jeg haft siden 3+2 ca..

Var ved læge idag fordi jeg blev nervøs - hun undersøgte mig og kunne mærke en flot livmoder der var blød og rund.. Hun testede min urin som jo var bragende positiv, så hun ville også udelukke graviditet udenfor livmoderen..

Åååh, har i andre også haft svært ved at nyde jeres graviditet, fordi i er fyldt med bekymringer??

Hver gang jeg mærker noget i underlivet, bliver jeg jo bange!!

sådan havde jeg det også i starten... og nu er jeg 20+1....

Anmeld

14. november 2013

AnthonsMor

SabinaMortensen skriver:

Har læst flere der skriver at man under en graviditet har murren, men man må ikke have ondt - jeg syntes da jeg har lidt ømme jag dernede, og det har jeg haft siden 3+2 ca..

Var ved læge idag fordi jeg blev nervøs - hun undersøgte mig og kunne mærke en flot livmoder der var blød og rund.. Hun testede min urin som jo var bragende positiv, så hun ville også udelukke graviditet udenfor livmoderen..

Åååh, har i andre også haft svært ved at nyde jeres graviditet, fordi i er fyldt med bekymringer??

Jeg er sikker på, at alt nok skal gå søde! Du har mig lige om hjørnet uanset hvad! 

Anmeld

14. november 2013

SabinaMortensen

FruOlsen skriver:

Jeg føler så meget med dig, og jeg er i samme båd! Jeg er 6+4 nu, og jeg bekymrer mig konstant for om der er noget galt - det er hårdt!

Tillykke til dig!

Ja, det er virkelig hårdt - det er jo svært at nyde tiden 

Anmeld

14. november 2013

Anonym101

SabinaMortensen skriver:

Det er helt normalt at været nervøs i sær i starten Det er også helt normalt ikke at kunne mærke graviditeten, nogen er bare super heldige!

Anmeld

14. november 2013

Kamulla

årh... ja og bekymringerne stopper ikke der... så kommer man endelig til scanning og ser alt er fint ved NF, så er det om der er misdannelser, som man ser i 20. uge ca. så har vi angsten for barnet ellers dør og panikker hvis barnet har været ikke aktiv i en halv dag, så kommer man til fødslen hvor meget også kan gå galt, og når barnet er født er det vuggedøden, efter de 6 mdr hvor den farer skulle være drevet over begynder de at være mere aktive = komme til skade.. hehe.. tror det er vores job at bekymre os fra når vi bliver gravide.. men prøv at fokuserer på noget positivt, for ellers gør man det surt for sig selv..

Anmeld

14. november 2013

SabinaMortensen

Kamulla skriver:

årh... ja og bekymringerne stopper ikke der... så kommer man endelig til scanning og ser alt er fint ved NF, så er det om der er misdannelser, som man ser i 20. uge ca. så har vi angsten for barnet ellers dør og panikker hvis barnet har været ikke aktiv i en halv dag, så kommer man til fødslen hvor meget også kan gå galt, og når barnet er født er det vuggedøden, efter de 6 mdr hvor den farer skulle være drevet over begynder de at være mere aktive = komme til skade.. hehe.. tror det er vores job at bekymre os fra når vi bliver gravide.. men prøv at fokuserer på noget positivt, for ellers gør man det surt for sig selv..

Se, det stopper aldrig ..

Håber virkelig jeg falder til ro til scanningen om 11 dage

Anmeld

14. november 2013

Kamulla

SabinaMortensen skriver:

Se, det stopper aldrig ..

Håber virkelig jeg falder til ro til scanningen om 11 dage

ALDRIG.. hehe... pt er min søn snart 6 år, der kommer bekymringen om hans klatren i træerne vs. elefanthuen.. hehe.. samt om han socialt bliver skidt på fordi han er en følsom lille gut... det er vores job, men vi må sorterer lidt i de bekymringer vi har, for skulle vi have dem alle i hovedet og reagerer på dem så vil vi jo ikke kunne leve..

Anmeld

14. november 2013

SabinaMortensen

Kamulla skriver:

ALDRIG.. hehe... pt er min søn snart 6 år, der kommer bekymringen om hans klatren i træerne vs. elefanthuen.. hehe.. samt om han socialt bliver skidt på fordi han er en følsom lille gut... det er vores job, men vi må sorterer lidt i de bekymringer vi har, for skulle vi have dem alle i hovedet og reagerer på dem så vil vi jo ikke kunne leve..

Du har jo fuldstændig ret!

Jeg har to hunde jeg også er ret så bekymrede for heeeele tiden - det kan ikke sammenlignes helt, men de er jo mine børn..

Tror jeg vil ignorere den murren jeg har i underlivet, og glæde mig til at min kæreste kommer hjem med en McFlurry til mig 

Anmeld

14. november 2013

MilleRasmussen

Jeg tog op til Betina i Slagelse og fik en scanning i uge 7, så et fint hjerte blinke og efter kunne jeg være rolig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.