Var det vandet der gik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

Anonym trådstarter

camian skriver:

Da jeg ventede min datter følte jeg præcis som du gør nu, og det skete en del gange jeg var på toilet. Ringede så til fg som sagde at det ikke var vandet, fordi at det så ville blive ved med at sive. Men da jeg kom til vækstscanning ugen efter, var der næsten intet fostervand, og hun havde heller ikke noget i blæren så jeg blev sat igang dagen efter scanningen! Under fødslen kom der minimalt fostervand ud.
Så jo det kan sagtens være det??

Du skriver at det skete en del gange. Var det hver gang du var på toilet efterfølgende eller gik der noget tid mellem? Der har ikke været noget siden, så jeg er tilbøjelig til at tro, det var uden betydning.. Men vil da lige være opmærksom...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Da mit vand gik var det utrolig lidt der kom, så jeg var meget i tvivl.

Det viste sig dog senere på fødegangen at den var god nok. 

Anmeld

14. november 2013

Anitta J

Anonym skriver:

Du skriver at det skete en del gange. Var det hver gang du var på toilet efterfølgende eller gik der noget tid mellem? Der har ikke været noget siden, så jeg er tilbøjelig til at tro, det var uden betydning.. Men vil da lige være opmærksom...

Nej det var ikke hver gang, men engang imellem

Anmeld

15. november 2013

Lukas&Liam<3

Er der sket mere?

Anmeld

15. november 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Er der sket mere?

Nope.. Det var vidst falsk alarm :-)

Anmeld

15. november 2013

2babygirls

Mit vand (forvand ??) gik også efter jeg havde tisset og rejste mig op, havde veer på det tidspunkt, og da jeg fødte min datter få timer efter kom der minimalt vand ud, så jm spurgte om mit vand var gået hjemme, og det må det have gjort selvom det var meget lidt

Så måske du lige skal tjekkes om der er nok fostervand derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.