Var det vandet der gik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
15 svar
3 synes godt om
14. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg er 37+6 og har netop været på toilet for at lave stort (ja undskyld detaljer) Imens tisser jeg, eller i hvert fald ryger der vand i toilettet. Jeg følte det ikke somom jeg tissede. Da jeg kiggede i toilettet, var vandet ikke gult.. Nu bliver jeg bare i tvivl om det var vandet, som gik?  Der er ikke kommet mere bagefter.. Altså dumt spørgsmål, kan vandet gå uden man opdager det? 

Vil meget gerne ha et godt råd eller bare en kommentar, hvis det er mig som er indbildsk.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Isabella_mor

hvis vandet går, så vil det fortsætte med at sive... 

kan du ikke have tisset lidt uden at have opdaget det.

Tarmen presser på blæren når man presser, det er derfor man næste altid skal tisse når man laver stort. 

og når man er gravid, så er presset endnu større.. 

Anmeld

14. november 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg er 37+6 og har netop været på toilet for at lave stort (ja undskyld detaljer) Imens tisser jeg, eller i hvert fald ryger der vand i toilettet. Jeg følte det ikke somom jeg tissede. Da jeg kiggede i toilettet, var vandet ikke gult.. Nu bliver jeg bare i tvivl om det var vandet, som gik?  Der er ikke kommet mere bagefter.. Altså dumt spørgsmål, kan vandet gå uden man opdager det? 

Vil meget gerne ha et godt råd eller bare en kommentar, hvis det er mig som er indbildsk.... 

Aner det virkelig ikke
Men da jeg troede mit vand var gået ringede jeg til fødegangen og kom ind til et tjek

Anmeld

14. november 2013

Joerg2

Anonym skriver:

Hej piger

Hej

Du skal tage et trusseindlæg på, og se om det bliver fyldt op i løbet af en times tid. Gør det det, ville jeg ringe til fødegangen

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

hvis vandet går, så vil det fortsætte med at sive... 

kan du ikke have tisset lidt uden at have opdaget det.

Tarmen presser på blæren når man presser, det er derfor man næste altid skal tisse når man laver stort. 

og når man er gravid, så er presset endnu større.. 

Jo du har sikkert ret. Jeg havde bare en underlig fornemmelse af at der kom ret meget vand, uden jeg følte tissefornemmelse.. Men det siver ikke, så der er nok ikke noget i det. Åh gud, hvor man lige pludselig kan blive frustreret over alle kroppens små vink... 

Tak for svar

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

Joerg2 skriver:

Hej

Du skal tage et trusseindlæg på, og se om det bliver fyldt op i løbet af en times tid. Gør det det, ville jeg ringe til fødegangen

Det vil jeg gøre. Tak 

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Aner det virkelig ikke
Men da jeg troede mit vand var gået ringede jeg til fødegangen og kom ind til et tjek

Jeg vil lige se tiden an. Tror måske det er indbildning 

Anmeld

14. november 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Jeg vil lige se tiden an. Tror måske det er indbildning 

Ja gør det
Jeg blev - som nogle andre også har skrevet - rådet til at tage et bind på og se om det blev tungt/vådt.

Anmeld

14. november 2013

Palaja

Det kan da godt være, det er vandet  Mit gik også da jeg var på toilettet, dog da jeg rejste mig op. Det var ikke voldsomt meget, var faktisk i tvivl om jeg havde tisset - selvom jeg jo lige havde gjort det på toilettet...

Jeg tog et trusseindlæg på, lagde mig ned en halv times tid, og forsøgte derefter med alle mulige og umulige benløft - men der kom altså ikke en dråbe mere. Så du kan ikke være sikker på at det siver mere hvis det er vandet. Jeg måtte på fødegangen og have det undersøgt. Jeg var 37+1...

Prøv at snak med dem på  fødegangen...

Anmeld

14. november 2013

Anitta J

Da jeg ventede min datter følte jeg præcis som du gør nu, og det skete en del gange jeg var på toilet. Ringede så til fg som sagde at det ikke var vandet, fordi at det så ville blive ved med at sive. Men da jeg kom til vækstscanning ugen efter, var der næsten intet fostervand, og hun havde heller ikke noget i blæren så jeg blev sat igang dagen efter scanningen! Under fødslen kom der minimalt fostervand ud.
Så jo det kan sagtens være det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.