Konkurrence stat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
I og med det er en iis eksamensopgave er det vigtigt du kommet ind på alle tre dele. Det er fint du redegøre for konkurrencestat og samfundets udvikling. Men derefter skal du se på hvordan det påvirker institutionerne (pædagogerne) og igen hvilken indflydelse det har på institutionernes brugere
Pøj pøj med opgaven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Rixer

ja at bringe alle tre bolde i spil.

Anmeld

15. november 2013

Rixer

Jeg har allerede redegjort for informationssamfund, posttraditionelt samfund, netværkssamfund og netværksmennesket..

Skal jeg så fortælle om hvad institutioner er når jeg har om ungdomsklubber ??

Anmeld

16. november 2013

Rixer

Det der med klubbens rolle er jo at der kommer mange netværksmennesker som de har lyst til, men i dag er det at de kan tingene selv. Der er nogle der tilmelder sig til en aktivitet så har jeg oplevet at selve dagen når aktiviteten skal i gang så er der kun 2 der gider ud af de 10 tilmeldte hvor man bliver nød til at aflyse aktiviteten. 

Lokalerne i institution har en stor betydning f.eks. at der er en hal hvor man kan spille fodbold, da nogle netværksmennesker har en tendens til at gå op i fodbold f.eks. så bruger de meget klublokalet (hallen).  Hvordan skal man forstå at pædagoger er ofre for decentralisering ? Er det at der er kun er få der søger klubpædagogen ?

også at de unge mennesker kan søge eller komme til klubben igen, når de har lyst

Det må være hvilken plads ungdomsklubber har i samfundet

Anmeld

16. november 2013

Rixer

Er jeg forkert på den her ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.