så er der update ;) har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

BabyDrømme23

BigHope13 skriver:

Så de spændte baby brugere.

Igår tirsdag den 12-11-2013 kl 21.17 blev vi forældre til vores helt igennem perfekte og fantastiske søn Thor

det var en hård omgang med vedrop og træls korte veer, og en presse periode uden rigtige presse veer men ud skulle han jo.

Vores " lille" basse er sørme en klump på 4350gram og 52 cm

jeg bløde dog meget voldsomt efter fødslen så måtte desværre en smut på operationbordet min livmoder har været på hård arbejde med at bære på så stort et barn så meget over termin og med vedrop blev der vist bare for meget. har mistet 2,5 liter blod i alt og er derfor en del groggy. Så må lige blive et par dage på sygehuset.

Ellers har vi det alle rigtig godt og lillemanden er ved at få en god sutteteknik så vi håber amningen kommer til at fungere godt trods en træls slutning på fødslen.

Tusind tusind tak for heppetråden samt alle de tanker der er blevet sendt afsted. i har ingen anelse om hvor meget det betyder.

Hvor dejligt at høre  Og et stort tillykke til jer 

Ked af at høre du har fået en hård omgang, ønsker dig god bedring

Lidt sjovt jeg jeg har selv fødselsdag 12/11 altså i går 

Held og lykke med det hele videre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

pussekat

BigHope13 skriver:

Igår tirsdag den 12-11-2013 kl 21.17 blev vi forældre til vores helt igennem perfekte og fantastiske søn Thor

det var en hård omgang med vedrop og træls korte veer, og en presse periode uden rigtige presse veer men ud skulle han jo.

jeg bløde dog meget voldsomt efter fødslen så måtte desværre en smut på operationbordet min livmoder har været på hård arbejde med at bære på så stort et barn så meget over termin og med vedrop blev der vist bare for meget. har mistet 2,5 liter blod i alt og er derfor en del groggy. Så må lige blive et par dage på sygehuset.

Ellers har vi det alle rigtig godt og lillemanden er ved at få en god sutteteknik så vi håber amningen kommer til at fungere godt trods en træls slutning på fødslen.

Tusind tusind tak for heppetråden samt alle de tanker der er blevet sendt afsted. i har ingen anelse om hvor meget det betyder.

hejsa
så kom han ud lille mand hihi så skulle du ikke gå som elefant

Anmeld

13. november 2013

Lykke:)

Kæææææmpe tillykke med den lille mand! Håber i alle tre har det dejligt

Anmeld

13. november 2013

M&J87

Stort tillykke 

Dejlig update, selvom det var lidt øv, det med operationen, men du klarede den 

Jeg glæder mig til et lille billede på et tidspunkt :-)

Anmeld

13. november 2013

Millea

Stort tillykke med ham.. Og skønt navn Thor  

Anmeld

13. november 2013

Lotus86

Stort tillykke med jeres lille store basse, dejligt han endelig er ude hos jer

Anmeld

13. november 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Stort tillykke med bassen

Anmeld

13. november 2013

Michelle21

Rigtig stort tillykke med jeres lille prins, men ked af at hører det endte ikke så godt, men godt i har det godt 

Anmeld

13. november 2013

Putomanen

Stort stort tillykke med lillemanden!

Jeg er ked af at fødsel ikke gik så godt som håbet, men det er dejligt at du har det godt.

Jeg glæder mig til at se billeder af det lille vidunder!

Anmeld

13. november 2013

Kløver

Kæmpe stort tillykke, sukke en basse og med sådan en kampvægt er Thor meget passende, og et godt og stærkt navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.