Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: Så de spændte baby brugere.Igår tirsdag den 12-11-2013 kl 21.17 blev vi forældre til vores helt igennem perfekte og fantastiske søn Thordet var en hård omgang med vedrop og træls korte veer, og en presse periode uden rigtige presse veer men ud skulle han jo.Vores " lille" basse er sørme en klump på 4350gram og 52 cm jeg bløde dog meget voldsomt efter fødslen så måtte desværre en smut på operationbordet min livmoder har været på hård arbejde med at bære på så stort et barn så meget over termin og med vedrop blev der vist bare for meget. har mistet 2,5 liter blod i alt og er derfor en del groggy. Så må lige blive et par dage på sygehuset.Ellers har vi det alle rigtig godt og lillemanden er ved at få en god sutteteknik så vi håber amningen kommer til at fungere godt trods en træls slutning på fødslen.Tusind tusind tak for heppetråden samt alle de tanker der er blevet sendt afsted. i har ingen anelse om hvor meget det betyder.
Så de spændte baby brugere.Igår tirsdag den 12-11-2013 kl 21.17 blev vi forældre til vores helt igennem perfekte og fantastiske søn Thordet var en hård omgang med vedrop og træls korte veer, og en presse periode uden rigtige presse veer men ud skulle han jo.Vores " lille" basse er sørme en klump på 4350gram og 52 cm jeg bløde dog meget voldsomt efter fødslen så måtte desværre en smut på operationbordet min livmoder har været på hård arbejde med at bære på så stort et barn så meget over termin og med vedrop blev der vist bare for meget. har mistet 2,5 liter blod i alt og er derfor en del groggy. Så må lige blive et par dage på sygehuset.Ellers har vi det alle rigtig godt og lillemanden er ved at få en god sutteteknik så vi håber amningen kommer til at fungere godt trods en træls slutning på fødslen.Tusind tusind tak for heppetråden samt alle de tanker der er blevet sendt afsted. i har ingen anelse om hvor meget det betyder.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: Tusmtak for alle de søde lykønskninger, nej hvor det varmer. Der skal nok komme massiv billedespam når vender hjem fra sygehuset forhåbentlig i morgen eller i løbet af weekenden.glæd jer, synes jo selv han er overdrevet lækker
Tusmtak for alle de søde lykønskninger, nej hvor det varmer. Der skal nok komme massiv billedespam når vender hjem fra sygehuset forhåbentlig i morgen eller i løbet af weekenden.glæd jer, synes jo selv han er overdrevet lækker
1000 gange tillykke med jeres skønne prins Glæder mig til at se billeder af jeres lækre bette pus
Stort tillykke med jeres store dreng, lidt trælst at i måtte vente så længe, men bare han har det godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128