Hvad sker der lige her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. marts 2008

Loggidut

jeg kunne godt lige tænke mig at lave en tråd der hedder :Mit barn er syg.
Det er da vild så mange med sygdom der er lige nu...kan det mon være synkronsyge?

så jeg starter gerne, og kunne virkelig godt tænke mig at se hvor mange vi er om det her sygdoms-pjat!

TIFFANIE er syg, med feber, og pylderi!:(

og god bedring til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2008

Lulle25

God ide. Mathilde er meget snottet, svinger med feber og har haft det sådan siden i onsdags. Min store datter på 6 Cecilie har høj feber og ondt i hele kroppen, startede lørdag aften. Og sidst men ikke mindst min kæreste har opkast, feber og er bare helt ødelagt :( Men jeg fejler ikke en disse, så jeg har trænet hele påsken og vartet mine 3 patienter op, ryddet op, gjort rent, jaaaa alt det en mor nu laver nu om stunder;)
God bedring til jer andre

Anmeld

24. marts 2008

Mikkelmusen

Filuca er mega snottet... Dog ingen feber de gange jeg har tjekket.
Hun er super pyller-røv og kan dårligt sidde selv i 5 min mere.
Dog ingen opkast, men manglende appetit.

Christina - som lige har brugt 5 min på at vaske snot at tøsens fjæs fordi hun jo bare tværer det rundt konstant.

God bedring til jer andre.

Anmeld

24. marts 2008

Rasmine

Rasmus er også mega snottet, og er i behandling for øjenbetændelse.

Anmeld

24. marts 2008

Louise mortil4

tvillingerne har begge astma og er MEGA snottet, med slim i halsen så de er ved at kvæles når de hoster.

Anmeld

24. marts 2008

Hyner

Emma er syg med feber og er monster pyller..... Dog er det nok to af de fire tænder,som skal ud, der har forsaget det...

Anmeld

24. marts 2008

Marco2

Her er Emily IKKE syg. Endelig rask. Så det kan godt være jeg er pyllermor eller lyseslukker, men hvis der er mange unger der er syge, er jeg ikke sikker på jeg kommer på torsdag....... Em blev syg efter sidste træf, og har lige været meget syg (jvf tidligere indlæg) og er endelig ved at være oppe igen, så jeg må nok indrømme at jeg ikke er klar på at hun så skal til at være syg en gang til. Det ender jo med at hun kun er skind og ben, og jeg en omvandrende zombie...

Jeg ved godt at det forstærker imnforsvaret, og at hun bliver syg når hun skal i vs mm, men orker simpelthen ikke mere sygdom lige nu....

AG - lidt bekymret mht på torsdag....

Anmeld

24. marts 2008

Loggidut

Marco2 skriver:

Her er Emily IKKE syg. Endelig rask. Så det kan godt være jeg er pyllermor eller lyseslukker, men hvis der er mange unger der er syge, er jeg ikke sikker på jeg kommer på torsdag....... Em blev syg efter sidste træf, og har lige været meget syg (jvf tidligere indlæg) og er endelig ved at være oppe igen, så jeg må nok indrømme at jeg ikke er klar på at hun så skal til at være syg en gang til. Det ender jo med at hun kun er skind og ben, og jeg en omvandrende zombie...

Jeg ved godt at det forstærker imnforsvaret, og at hun bliver syg når hun skal i vs mm, men orker simpelthen ikke mere sygdom lige nu....

AG - lidt bekymret mht på torsdag....

ja marco, jeg er selv lidt obs på det, for er vi ikke friske kan det ikke hjælpe vi kommer slæbende med en masse...men mon ikke folk selv også har den indstilling...er ungerne syge kan det jo ikke hjælpe vi bringer dem sammen!
Tif har fået nogle underlige små prikker, lige ved læben og oppe ved det ene øje, når hun kommer ind fra hendes søvn skal jeg lige tjekke resten af kroppen, men jeg har nemlig også mistanke om det kan være tænder der er på vej....dog er det nok ikke det jeg fejler, selv om IVF frækt nok spurgte om jeg var blevet rød i numsen!

så lige nu er jeg på en standby...men jeg vil dælme håbe vi er friske, jeg savner jo alle i tøser!

Anmeld

24. marts 2008

Tynen

Stella er på vej mod rakshed efter 4 dages feber, snot, slim, opkast ja.. Alt det gode!

Men ja, der er vist rigtig mange der er ramt i tiden.

God bedring til alle babisserne!

Trine

Anmeld

25. marts 2008

mor til en del

Her er Cilas også blevet syg, han har sovet af røven til i nat, og jeg var ved at overveje at droppe tjekket på børneambulatoriet i dag, men har nu besluttet at vi tager afsted alligevel.
Han er pylret lidt snotte, hoster, og en anelse feber, men for hulan hvis jeg melder fra til sygehuset, går der vel en måned inden vi kommer til igen...

Og Tommy kommer første hjem i aften omdring kl 21. han skal til madlavning med hans søn, han kan godt nå at komme hjem, men skulle så køre efter en halv time igen, så han fik besked på at arbejde over... hvilket jeg nok har fortrudt lidt, men en halv time hjemme er jo ingen ting....

Lisbeth....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.