Hvordan føles det, når hovedet sætter sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

CroQuis

Babymor1013 skriver:

Jeg havde det sådan de sidste par uger inden hun blev født, så desværre ikke en éngangsoplevelse 

Så forstår man godt at gravide nær termin bliver lidt utålmodige til sidst 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

Clisolka

CroQuis skriver:

Så forstår man godt at gravide nær termin bliver lidt utålmodige til sidst 

Haha ja - og går mærkeligt 

Anmeld

13. november 2013

SjeBets

Tøsepigen stod tidlig fast, og det var ikke noget der generet mig synderlig, knægten stod ikke ordenligt fast før vi var igang med fødslen,

Nu her med nr. 3 er tøsepige nr. 2 på vej ned og stå fast, hvis hun ikke allerede gør det og HOLD DA MAGLE jeg er generet af det, ved ikke om det er alderen der gør der, jeg var ikke ret gammel med den første og noget mere fleksibel, men er halv gammel nu og ikke så fleksibel som jeg var da jeg var 20. Det niver, og stikker og gør faktisk ret ondt og har gjort det i nogle uger nu... og nu synes jeg ikke det er særligt sjovt mere

Anmeld

13. november 2013

CroQuis

SjeBets skriver:

Tøsepigen stod tidlig fast, og det var ikke noget der generet mig synderlig, knægten stod ikke ordenligt fast før vi var igang med fødslen,

Nu her med nr. 3 er tøsepige nr. 2 på vej ned og stå fast, hvis hun ikke allerede gør det og HOLD DA MAGLE jeg er generet af det, ved ikke om det er alderen der gør der, jeg var ikke ret gammel med den første og noget mere fleksibel, men er halv gammel nu og ikke så fleksibel som jeg var da jeg var 20. Det niver, og stikker og gør faktisk ret ondt og har gjort det i nogle uger nu... og nu synes jeg ikke det er særligt sjovt mere

Uha, det lyder godt nok heller ikke behageligt 

Man skulle nærmere tro, at en kvinde vare mere "løs" i bækkenet, efter flere fødsler.. 

Hvor langt er du henne? 

Anmeld

13. november 2013

SjeBets

CroQuis skriver:

Uha, det lyder godt nok heller ikke behageligt 

Man skulle nærmere tro, at en kvinde vare mere "løs" i bækkenet, efter flere fødsler.. 

Hvor langt er du henne? 

jeg er 38+2 nu, ved ikke om det har noget at sige, men det er 9 år siden jeg var gravid sidst. Min jordmor sagde at på mange punkter var det som at vente sig første gang igen. Fik heller ikke mave så hurtig som jeg fik med nr. to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.