Hvilken model er denne Odder? (Er vi blevet snydt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2013

Lise

Det er en Odder Olympia. Vi havde selv sådan en fra 2007. Tror vi gav ca 9000 kr med X-dream II stel, uden lift dengang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

2babygirls

Mama1304 skriver:

Har lige købt denne Odder vogn, fik at vide at ny prisen var omkring de 10.000, med alt (lift, en thor madras, Gaia og ko regnslag, myggenet)

Kan i fortælle mig om det kan passe? hvilken årgang er den? 

Ligner en Odder zimply

Anmeld

12. november 2013

Kay

stjernehimmel skriver:

Af hvad jeg kunne finde frem til er det nemlig den FØR deres classis model.. og Classic er kommet i stedet for den.... :-(

kan det passe??? for deres classic model er den de startede med at lave... den med hård kaleche... de har så relanceret den en del gange med ny ting... men kalechen har altid været hård.... 

Anmeld

12. november 2013

stjernehimmel

Kay skriver:

kan det passe??? for deres classic model er den de startede med at lave... den med hård kaleche... de har så relanceret den en del gange med ny ting... men kalechen har altid været hård.... 

Når jeg skriver betegnelsen fra stellet popper den frem (linket)  men ved det ikke... :-) det er lidt en jungle derude på nettet

Anmeld

12. november 2013

Moster Lagkage

Mama1304 skriver:

Har lige købt denne Odder vogn, fik at vide at ny prisen var omkring de 10.000, med alt (lift, en thor madras, Gaia og ko regnslag, myggenet)

Kan i fortælle mig om det kan passe? hvilken årgang er den? 

Det er ikke x-Dream stel så en nypris på 10000 har jeg svær ved at tro på. Så jeg vil sige i er blevet snydt, men helt jeres egen fejl når i ikke har undersøgt tingende. Kommer selfølgelig an på hvad i har givet for dem, for man kan få zip på x-Dream stel helt ned til 5000

Anmeld

12. november 2013

2babygirls

Kay skriver:

Jeg har en Odder victory fra 2010 og den er med hård kaleche

Anmeld

12. november 2013

tine1985

Det ligner på en prik den som vi købte for 2 år siden til min datter for 6000 kr... Mener vi købte madrasser, regnslag og myggenet ved siden af. Den er i hvertfald med sort stel, sort kasse og den samme refleks samt det præcis samme inderfor. Vi har dog ikke serienummeret længere, så jeg kan jo ikke være 100%.

Anmeld

12. november 2013

Kay

stjernehimmel skriver:

Når jeg skriver betegnelsen fra stellet popper den frem (linket)  men ved det ikke... :-) det er lidt en jungle derude på nettet

det er fordi at stellet er deres classik stel... de har nemlig forskellige slag stel der kan parres med forskellige overdele... og jep... en jungle... 

den enste grund til jeg ved så meget jeg gør er at min x jeg var sammen med i 3½ år arbejde i babysam 

Anmeld

12. november 2013

Kay

2babygirls skriver:

Jeg har en Odder victory fra 2010 og den er med hård kaleche

ja..?

de har også lavet andre modeller med hård... men deres classic har altid haft hård... og det var den første model de lavede... 

Anmeld

12. november 2013

Mama1304

Tak for al jeres hjælp

Vi fandt ud af hvad det var for en vogn, og at prisen godt kan passe Det er en som vi har købt brugt.

Mht til at blive snydt, så havde vi læst forkert :/ :p Vi læste det som den var fra 2011, altså modellen, men der stod "købt" i 2011 Ups :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.