Hvilken model er denne Odder? (Er vi blevet snydt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.190 visninger
19 svar
8 synes godt om
12. november 2013

Mama1304

Har lige købt denne Odder vogn, fik at vide at ny prisen var omkring de 10.000, med alt (lift, en thor madras, Gaia og ko regnslag, myggenet)

Kan i fortælle mig om det kan passe? hvilken årgang er den? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

Lykke:)

Mama1304 skriver:

Har lige købt denne Odder vogn, fik at vide at ny prisen var omkring de 10.000, med alt (lift, en thor madras, Gaia og ko regnslag, myggenet)

Har i købt den brugt?
Jeg har ingen idé om hvilken model eller årgang det er. Men jeg har lige købt en Odder zip, og den kostede 8999 og så lidt oveni til 1199, så det er i hvert fald over 10.000 kr. Så tænker at nyprisen godt kan passe

Anmeld

12. november 2013

Lykke:)

Mama1304 skriver:

Nu tænker jeg lige højt, kan den være fra 2003? Det står der på den der klister dims ved selvfølgelig ikke om det er et årstal

Anmeld

12. november 2013

Pigent

Mama1304 skriver:

Det kunne godt være en Odder Olivia eller Olympia. Den kom hvis inden de lavede Odder modellen med lynlås i forlæderet som jeg ikke kan huske hvad hedder.

Anmeld

12. november 2013

Mortilxx

Tror du er blevet snydt, for den dyre model er den samme som jeg har, og det er med x-dream stel. Tror ikke den model du har billeder af kan komme op på 10.000 kr.

Anmeld

12. november 2013

chael

Fejl

Anmeld

12. november 2013

stjernehimmel

Mama1304 skriver:

http://www.oddervognen.dk/barnevogn/item/classic-sortsort-pa-hvidt-x-dream-stel-copy-copy-copy-copy-copy-copy

stellet er fra 2003, af hvad jeg kan se har lige surfet lidt...

Anmeld

12. november 2013

Guldet

Hvad har du givet for den?

Den ser pæn og velholdt ud - så længe du er glad for den, så vil jeg da synes du bare skal tilfreds for den. Men det kommer jo også an på - hvor meget du har givet - og hvor gammel den er.

Anmeld

12. november 2013

Kay

kan i altfald sige det ik er en zip og ikke en classic... 

tror det er en af de modeller de lavede før de begynte på zippen som så vidt jeg husker er for 4 år siden 

Anmeld

12. november 2013

stjernehimmel

Kay skriver:

kan i altfald sige det ik er en zip og ikke en classic... 

tror det er en af de modeller de lavede før de begynte på zippen som så vidt jeg husker er for 4 år siden 

Af hvad jeg kunne finde frem til er det nemlig den FØR deres classis model.. og Classic er kommet i stedet for den.... :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.