Kærestedag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2013

Lykke:)

LuLy skriver:

Bliv hjemme, lav god mad og se film i sofaen. Det gør man SÅ sjældent når man har børn. Man kan altid få dem passet og gå i biografen og personligt vil jeg langt hellere se film i sofaen end i biografen med min kæreste

Den form for hygge har vi altid været rigtig gode til.
Jeg trænger til at blive "luftet" lidt men tak for forslaget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

RosaSofia skriver:

Hi hi vil næste anbefale at lave noget ud af huset og komme sent hjem. Hos os har vi været gode til at forkæle hinanden med middage og film herhjemme, men det med at gå ud sker ikke så tit.

Sådan har vi det også!
Vi er gode til at hygge herhjemme og jeg trænger sådan til at blive "luftet" lidt

Anmeld

12. november 2013

StineW79 skriver:

Ud og spise, så en tur i bio og slut af på en cafe!! Vh stine

Det lyder som en rigtig god idé!

Anmeld

12. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det lyder som en rigtig rigtig god idé
Må lige kigge lidt rundt omkring på nettet

Når først man har børn er det bare så sjældent at man er ude uden begrænsninger ift spisesteder og aktiviter, og når man endelig er ude uden børn, går meget af tiden alligevel med at snakke om børn og/eller st bekymre sig om dem i løbet af aftenen  Især når de er helt små, og så ender man med at komme hjem efter en lynhurtig 3retters fordi man savner dem lidt. Haha 

Så nyd at i kan være ude så længe o vil og lave fuldstændig hvad I har lyst til

Anmeld

12. november 2013

Mor11 skriver:

Når først man har børn er det bare så sjældent at man er ude uden begrænsninger ift spisesteder og aktiviter, og når man endelig er ude uden børn, går meget af tiden alligevel med at snakke om børn og/eller st bekymre sig om dem i løbet af aftenen  Især når de er helt små, og så ender man med at komme hjem efter en lynhurtig 3retters fordi man savner dem lidt. Haha 

Så nyd at i kan være ude så længe o vil og lave fuldstændig hvad I har lyst til

Kan sagtens forestille mig, at man har vært ved at nyde den tid man har alene når de er helt små så måske vi bare skulle tage en god halvspontan tur rundt i københavn og nyde at vi kan lave præcis hvad vi vil inden den lille mand kommer

Anmeld

12. november 2013

FrkZier

Lykke:) skriver:

På torsdag har min kæreste og jeg vores sidste "kærestedag" inden vi bliver forældre. Vi vil så gerne lave et eller andet hyggeligt sammen, men jeg er helt tom for ideer.
Er der nogle der har nogle forslag til hvad vi kan lave sammen?

tag ud og spis og nyd at i kan spise jeres mad mens den er varm og der ikke er en baby der er sulten samtidig eller skal underholdes

Anmeld

12. november 2013

FrkZier skriver:

tag ud og spis og nyd at i kan spise jeres mad mens den er varm og der ikke er en baby der er sulten samtidig eller skal underholdes

Haha ja, det vil vi gøre.
satser ikke på, at restaurantbesøg bliver ligeså lange og stille og rolige som de er nu i fremtiden

Anmeld

12. november 2013

FrkZier

Lykke:) skriver:

Haha ja, det vil vi gøre.
satser ikke på, at restaurantbesøg bliver ligeså lange og stille og rolige som de er nu i fremtiden

haha nej det vil jeg gerne sætte penge på de ikke gør

Anmeld

12. november 2013

Aluka

LuLy skriver:

Bliv hjemme, lav god mad og se film i sofaen. Det gør man SÅ sjældent når man har børn. Man kan altid få dem passet og gå i biografen og personligt vil jeg langt hellere se film i sofaen end i biografen med min kæreste

Ja jeg vil også sige, at i skal blive hjemme og nyde at være sammen bare jer to

Det er ikke helt det samme når den bette kommer, og man glemmer nok lidt at nyde bare at være kærester fordi man glæder sig så meget til man bliver en lille famile

Så nyd tosomheden!! 

Anmeld

12. november 2013

FrkZier skriver:

haha nej det vil jeg gerne sætte penge på de ikke gør

Vi må hellere nyde det den sidste gang så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.