Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lykke:) skriver: På torsdag har min kæreste og jeg vores sidste "kærestedag" inden vi bliver forældre. Vi vil så gerne lave et eller andet hyggeligt sammen, men jeg er helt tom for ideer. Er der nogle der har nogle forslag til hvad vi kan lave sammen?
På torsdag har min kæreste og jeg vores sidste "kærestedag" inden vi bliver forældre. Vi vil så gerne lave et eller andet hyggeligt sammen, men jeg er helt tom for ideer. Er der nogle der har nogle forslag til hvad vi kan lave sammen?
Biffen, koncert eller lign underholdning først. ud og spise 3-4-5-6-7-8 retters menu, og tag jer gooooood tid gå en lang tur bagefter og find et hyggeligt sted at drikke en kop kaffe og snakke om livet. Kom SENT hjem
Karla skriver: En tur i biografen Tror det er en ting man ikke får taget sig tid til når først bebs er kommet
En tur i biografen Tror det er en ting man ikke får taget sig tid til når først bebs er kommet
Hi hi vil næste anbefale at lave noget ud af huset og komme sent hjem. Hos os har vi været gode til at forkæle hinanden med middage og film herhjemme, men det med at gå ud sker ikke så tit.
Mor11 skriver: Biffen, koncert eller lign underholdning først. ud og spise 3-4-5-6-7-8 retters menu, og tag jer gooooood tid gå en lang tur bagefter og find et hyggeligt sted at drikke en kop kaffe og snakke om livet. Kom SENT hjem
SJN skriver: En tur i biografen, tag fint ud og spise, slap af sammen.
En tur i biografen, tag fint ud og spise, slap af sammen.
Ud og spise, så en tur i bio og slut af på en cafe!! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128