31+0 med ønskebabyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2013

Lykke:)

**Ønskebabyen skriver:

Ja! Den er bare gået siiiiiinsygt stærkt.. Føler slet ikke jeg kan følge med

Har det på samme måde! Synes ikke det er særlig længe siden jeg selv stod med en positiv test!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

Bettina90

**Ønskebabyen skriver:

Det er skønt at det stadig går, med vinterjakken Jeg nægter simpelthen at gå ud og bruger flere hundrede kroner på en jeg kan være i i 2 måneder - for når jeg har født kan jeg jo passe min egen igen

Haha, er lige præcis det jeg også går og siger  Men håber nu på der kun er 1,5 mdr igen for mig 

Anmeld

13. november 2013

**Ønskebabyen

Lykke:) skriver:

Har det på samme måde! Synes ikke det er særlig længe siden jeg selv stod med en positiv test!

Og tænk sig. Vi synes tiden går hurtigt nu - det bliver endnu værre når den lille er kommet..

Anmeld

13. november 2013

Lykke:)

**Ønskebabyen skriver:

Og tænk sig. Vi synes tiden går hurtigt nu - det bliver endnu værre når den lille er kommet..

Ja det har du helt ret i. hvor er det egentlig vildt!

Anmeld

13. november 2013

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Synes ikke der sker det vilde med maven lige for tiden Men det er nu også helt iorden - størrelsen lige nu passer mig perfekt, jeg kan nemlig stadig liiiige nøjagtig lukke min elskede vinterjakke!

Lillemanden har endnu ikke vendt sig, så er bange for at vores nye 3D scanning på torsdag hænger i en meget tynd tråd

Hold da op hvor er du fin, og hvor er det vildt du allerede er så langt henne!

Kan de ikke skanne 3D hvis han vender med hovedet opad? Han kan forresten godt have vendt sig uden du har opdaget det, det sagde de i hvert fald til mig... Det havde hun så ikke gjort, men det kan lade sig gøre

for l kan få jeres lille guldklump at se i 3D

Har l fundet et navn til ham?

Anmeld

13. november 2013

**Ønskebabyen

Hold da op hvor er du fin, og hvor er det vildt du allerede er så langt henne!

Kan de ikke skanne 3D hvis han vender med hovedet opad? Han kan forresten godt have vendt sig uden du har opdaget det, det sagde de i hvert fald til mig... Det havde hun så ikke gjort, men det kan lade sig gøre

for l kan få jeres lille guldklump at se i 3D

Har l fundet et navn til ham?

Tusind tak Ja jeg synes også det er helt vildt at jeg allerede er nået så langt. Jeg kan slet ikke følge med!

Hvis de ligger med hovedet opad ved 3D scanningen, ligger de som oftest med hovedet godt gemt bag navlesnor, hænder og moderkage Og det gjorde han i vores tilfælde. 
Jeg kan mærke at han har roteret en smule, for nu mærker jeg ham lidt mere over det hele i maven, og jeg har stort set de sidste 4-6 uger ikke mærket ham overhovedet i venstre side af maven. Vi har fået rykket vores scanningstid til på Mandag, så vi lige har lidt flere dage at "løbe på" og så håber vi inderligt at den lille bandit har vendt sig  

Vi har nogle navne vi taler om, men har endnu ikke lagt os fast på et endnu, og det tror jeg heller ikke vi gør før han er her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.