31+0 med ønskebabyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.086 visninger
25 svar
20 synes godt om
12. november 2013

**Ønskebabyen

Synes ikke der sker det vilde med maven lige for tiden Men det er nu også helt iorden - størrelsen lige nu passer mig perfekt, jeg kan nemlig stadig liiiige nøjagtig lukke min elskede vinterjakke!

Lillemanden har endnu ikke vendt sig, så er bange for at vores nye 3D scanning på torsdag hænger i en meget tynd tråd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

Muhmi

Hvor har du en smuk gravid mave! 

Anmeld

12. november 2013

**Ønskebabyen

Muhmi skriver:

Hvor har du en smuk gravid mave! 

Tusind tak

Anmeld

12. november 2013

MIWULA

Smuk mave

Anmeld

12. november 2013

**Ønskebabyen

MIWULA skriver:

Smuk mave

tusind tak

Anmeld

12. november 2013

Putomanen

Hvor har du bare en rigtig fin mave
Jeg håber at det går godt til scanningen på torsdag, og at lillemanden har vendt sig!

Jeg synes at det er vildt, at du er så langt henne. Der er ikke lang tid til termin nu

Anmeld

12. november 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Jeg håber at det går godt til scanningen på torsdag, og at lillemanden har vendt sig!

Jeg synes at det er vildt, at du er så langt henne. Der er ikke lang tid til termin nu

Ja tiden den går sindsygt stærkt!

Håber virkelig også han snart får vendt snuden mod udgangen, så vi kan få nogle gode billeder af ham..

Anmeld

12. november 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Ja tiden den går sindsygt stærkt!

Håber virkelig også han snart får vendt snuden mod udgangen, så vi kan få nogle gode billeder af ham..

Anmeld

12. november 2013

Dianabk

**Ønskebabyen skriver:

Synes ikke der sker det vilde med maven lige for tiden Men det er nu også helt iorden - størrelsen lige nu passer mig perfekt, jeg kan nemlig stadig liiiige nøjagtig lukke min elskede vinterjakke!

Lillemanden har endnu ikke vendt sig, så er bange for at vores nye 3D scanning på torsdag hænger i en meget tynd tråd

Så fin en mave

Håber han får vendt sig så du kan få nogle gode billeder af ham

Anmeld

12. november 2013

Bettina90

**Ønskebabyen skriver:

Flot mave 

Har det på samme måde med vinterjakken, kan også lige akkurat lukke den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.