Har røget, død? Hjælp :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.466 visninger
18 svar
18 synes godt om
11. november 2013

Anonym trådstarter

Først og fremmest, vil jeg lige sige, at jeg ikke ønsker at blive hakket ned på eller svinet til i denne tråd, men blot hjælp til at kunne slappe af og nyde min sidste del af graviditeten og barsel.

Jeg har ca en måned til termin. Jeg er først lige stoppet med at ryge, hvilket går mig rigtig meget på, og for mig til at tænke på om der er stor chance for dødsfødsel? jeg er virkelig skræmt

- Jeg mærker liv hver evig eneste dag. Jeg er en lille pige selv, på 160 cm og startvægt på 50 kg, en meget  lille nips, og lille bebs er ca skønnet til 2600 gram, hvilket er meget normal for mig, når jeg er så lille. Hjertelyd har også været ganske fint, hele gravidteten igennem, den kan ikke være bedre faktisk.

Håber I er nogle som kan besvare mit spørgsmål, som jeg har brug for, uden at hakke ned. Jeg er stoppet nu, hvilket jeg er glad for, bare ikke hvis jeg har ødelagt mandens og min glædelse

På forhånd tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

MyLove E

Sejt du er stoppet

Tror du bare skal slappe helt af det lyder jo som om alt er helt fint

Anmeld

11. november 2013

B&J

tror du skal være helt rolig <3

mange ryger igennem deres graviditet nej det er ikke sundt men det er jo så meget som ikke her...

og det vigtigste er du stopper nu husk det og tror din baby har det godt inde i din mave

Anmeld

11. november 2013

vitapigen

Altså da vores forældre var i den fødedygtige alder røg de jo løs og drak alkohol bare i moderate mængder og vi er da mange der er kommet til verdenen... Og jeg er da meget normal... sådan da

Anmeld

11. november 2013

maria_wlt

Først vil jeg lige sige " PISSE GODT AT DU ER STOPPET" 

Det er om noget det dit barn har brug for - Så længe du ikke ryger så kan jeg kun tro at dit barn får det bedre for hver dag der går.

Dødsfødsel er nok en lidt hård tanke at tænke - Du kan ihvertfald trøske dig med at der er mindre chance nu for både det og vuggedød osv

FEDT AT DU ER STOPPET - DIN BABY SÆTTER PRIS PÅ DET!!

Anmeld

11. november 2013

Monski

Anonym skriver:

Først og fremmest, vil jeg lige sige, at jeg ikke ønsker at blive hakket ned på eller svinet til i denne tråd, men blot hjælp til at kunne slappe af og nyde min sidste del af graviditeten og barsel.

Jeg har ca en måned til termin. Jeg er først lige stoppet med at ryge, hvilket går mig rigtig meget på, og for mig til at tænke på om der er stor chance for dødsfødsel? jeg er virkelig skræmt

- Jeg mærker liv hver evig eneste dag. Jeg er en lille pige selv, på 160 cm og startvægt på 50 kg, en meget  lille nips, og lille bebs er ca skønnet til 2600 gram, hvilket er meget normal for mig, når jeg er så lille. Hjertelyd har også været ganske fint, hele gravidteten igennem, den kan ikke være bedre faktisk.

Håber I er nogle som kan besvare mit spørgsmål, som jeg har brug for, uden at hakke ned. Jeg er stoppet nu, hvilket jeg er glad for, bare ikke hvis jeg har ødelagt mandens og min glædelse

På forhånd tak. 

Du skal bare være pisse stolt over at du er stoppet, godt gået!!

Anmeld

11. november 2013

MyLove E

vitapigen skriver:

Altså da vores forældre var i den fødedygtige alder røg de jo løs og drak alkohol bare i moderate mængder og vi er da mange der er kommet til verdenen... Og jeg er da meget normal... sådan da

Har du set Vinterbørn de både ryger og drikker på fødegangen

Anmeld

11. november 2013

LMX

Selvfølgelig får du en sund og rask baby... Jeg kender da en masse som aldrig stoppede med at ryge da de var gravide og de sidder med sunde velskabte børn den dag idag.

Jeg siger IKKE det er OKAY at ryge når man er gravid, men HEY.. Hvad gjorde man i gamle dage? Man røg da bare som man havde lyst til.

Jeg er selv modstander af brugen af tobak og alkohol når man venter sig, men synes heller ikke man skal være fanatisk omkring det.

Godt for dig og baby at du er stoppet. Tillykke med det 

Anmeld

11. november 2013

et-ønske

Det er godt at du er stoppet Så kan du kun se fremad nu

Er sikker på at baby har det godt, især når du mærker liv hver dag

Som andre skriver, så røg vores forældre under graviditeten, de gør i nogle film mv. nå ja ellers se et afsnit af "de unge mødre"

Nyd resten af din graviditet

Anmeld

11. november 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

På forhånd tak. 

Først..

Hvor er det  sejt, at du er stoppet! Det bliver både du og dit barn glad for!

Næst..

Mine forældre røg som skorstene da jeg var "under konstruktion", og da jeg var lille, og jeg har ikke taget mere skade end jeg nok ville uanset

Jeg tror absolut ikke du skal frygte noget, du skal selvfølgelig bare lytte til din krop og din lille fis i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.