Hvor lang tid var I ømme efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.590 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. november 2013

lau85

Hej

Jeg er nysgerrig for at høre, hvor lang tid efter fødslen I var ømme i underlivet? Og hvor smerten sad? 

Jeg fødte for en uge siden og  er ikke blevet syet. Jeg er en del øm, når jeg har gået i et stykke tid og kan være øm, når jeg har siddet ned i længere tid. 

Samtidig tror jeg, at jeg har fået hård mave, hvilket er meget træls �� 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

mommy1991

lau85 skriver:

Hej

Jeg er nysgerrig for at høre, hvor lang tid efter fødslen I var ømme i underlivet? Og hvor smerten sad? 

Jeg fødte for en uge siden og  er ikke blevet syet. Jeg er en del øm, når jeg har gået i et stykke tid og kan være øm, når jeg har siddet ned i længere tid. 

Jeg fik et klip og blev derfor også syet. Var øm i en uges tid..

Anmeld

11. november 2013

B&J

jeg var øm i 3dage eller sådan noget jeg fik lidt ridser af han kom ud og det var alt

Anmeld

11. november 2013

Leneur

Lige knap 8 uger, blev syet med få sting men blev syet sammen forkert, så det skulle lige falde på plads og at trykket var et andet sted end før.

Anmeld

11. november 2013

Rikke2404

lau85 skriver:

Hej

Jeg sprækkede ikke, og fik ikke klip. Men fik nogen overfladiske små skrammer, og fik 3-4 steng. Var ret hævet i en 3-4 dage, og øm i næsten 14 dage.. Men tror det kommer an på hvor man er blevet syet dernede

Anmeld

11. november 2013

sulo

17 dage siden jeg fødte og er øm øverst endnu omkring "spetakkelfjederen", men ved ikke om det er fordi jeg fik tømt blæren med kateter efter narkosen.

Jeg revnede ikke og ingen sting

Anmeld

11. november 2013

Muffinmus

Efter første vaginale fødsel var jeg det i 6 uger....blev syet efter 2 grads bristning.
Efter nr to fødsel var der kun en rift og bar øm va 14 dages tid

Anmeld

11. november 2013

Mettefpigen

Fik en del sting og tror jeg var øm i 3-4 ugers tid.....

Anmeld

11. november 2013

Kamulla

Jeg var øm i 6mdr..

men fik også en 4. grads bristning , så mig kan du nok ikke sammenligne dig med, men kun 1 uge efter så kan der nok gå 1 uge endnu.. især når du har gået for længe.. arvævet belastes og er mere ømt… vil undgå g-streng eller trusser der sætter sig og trykker, men et par lette "nude" hotpants fordi ALT irriterer dernede 

Anmeld

11. november 2013

1990h

lau85 skriver:

Hej

jeg var øm længe syntes jeg..var også blevet syet.

og jeg endte også med hård mave..kom heller ikke af med aff den første uge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.