Jer med pseudoer. Hvad gør I med pasning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
3 svar
3 synes godt om
11. november 2013

LMX

Jeg har tænkt på hvad I gør mht pasning af de små når de er tæt på hinanden.

Her skal Zara i dagpleje fra 1. dec og lillesøster kommer til i april. Jeg holder kun ca 8mdrs. barsel og så skal den lille jo også i dagpleje.

Jeg tænker at det måske er smart hvis der er plads i samme dagpleje som Zara går I, på det tidspunkt hvor lillesøster skal starte. Men ER det smart at de bliver passet samme sted når nu der kun vil være 4 børn?

Jeg kan jo sagtens se fordelene, men hvad med ulemperne?

Kom med jeres erfaringer.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 17 mdr. imellem vores og de kom i samme vs, og på samme stue. Der var aldrig problemer.

Det vigtigste var for os, at de kom samme sted hen, så de ikke skulle afleveres to forskellige steder og bruge dobbelt så lang tid på aflevering.

Anmeld

11. november 2013

LMX

MoarHvidovre skriver:

Der er 17 mdr. imellem vores og de kom i samme vs, og på samme stue. Der var aldrig problemer.

Det vigtigste var for os, at de kom samme sted hen, så de ikke skulle afleveres to forskellige steder og bruge dobbelt så lang tid på aflevering.

Tak for svar...

Tænker om det kan blive for dominerende med 2 børn samme sted da det jo vil være i en dagpleje. 

Men ja det ville være rart aht aflevering og hentning.

Anmeld

11. november 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Der er 14 1/2 måned i mellem vores. Først startede den bette hos en anden dp, men da hun gik hen og blev langtids sygemeldt og kommunen valgte at afskedige hende, kom hun op til storebrors dp. Det fungerer super godt, de er begge rigtig glade og det er rigtig nemt for os med at hente og bringe dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.