Klapper mig selv på skulderen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2013

tarkoflen

Fedt og godt gået, det må give en optursfølelse, at du kom afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

MyLove E

Mi&Mi skriver:

Uuhh, jeg har også planket i dag, 30 sek og 30 sek på den ene side og 30 sekunder på den anden side * 3, plus maveøvelser, sixpack kom til mama

puha ha jeg er slet ikke kommet til dem på siden endnu

Men sejt gået

Anmeld

11. november 2013

MyLove E

tarkoflen skriver:

Fedt og godt gået, det må give en optursfølelse, at du kom afsted

Ja det gav det også.. Men jeg er også meget træt i dag.

Anmeld

11. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg vil gerne rose mig selv for at afholde skole-hjem-samtaler i 9. klasse lige om lidt - fjerde aften ud af otte i denne måned  

Anmeld

11. november 2013

MyLove E

Mor og meget mere skriver:

Jeg vil gerne rose mig selv for at afholde skole-hjem-samtaler i 9. klasse lige om lidt - fjerde aften ud af otte i denne måned  

Sådan

Anmeld

11. november 2013

Mettefpigen

Super flot

Jeg vil rose mig selv for at have åbnet mig op omkring mine problemer og tanker... Selvom det er hårdt....

Anmeld

11. november 2013

LilleSmølf

Der er ikke så vildt meget at rose, har pga. en del åndssvage ting været helt død de sidste mange dage.

Men i dag fik jeg lavet rigtig menneske-aftensmad og ikke pis-vi-har-ikke-tøet-noget-op-nu-må-vi-leve-af-nudler aftensmad, OG jeg spiste faktisk en rigtig menneskeportion

Og SEJT at du kan!

Anmeld

12. november 2013

MyLove E

LilleSmølf skriver:

Der er ikke så vildt meget at rose, har pga. en del åndssvage ting været helt død de sidste mange dage.

Men i dag fik jeg lavet rigtig menneske-aftensmad og ikke pis-vi-har-ikke-tøet-noget-op-nu-må-vi-leve-af-nudler aftensmad, OG jeg spiste faktisk en rigtig menneskeportion

Og SEJT at du kan!

Elsker menneske mad :-)
Vi fik Ihh-hvad-skal-vi-ha- det- må-blive-pasta-bacon-sovs-på-karton

Jeg var også ret stolt

Anmeld

12. november 2013

Laulund87

Du er sej

Jeg vil rose mig selv for at jeg endelig er gået i gang med mit nye jeg. Har aldrig passet på mig selv, har altid tænkt på andre først. Men nu skal det være omvendt og med et vægttab på 8 kg er det starten

Har også mere overskud end nogensinde og er i gang med at ændre vores stue med nye lækre møber..

Love life

Anmeld

12. november 2013

Tulipan

MyLove E skriver:

Det er nemlig lige præcis hvad jeg gør lige nu !!!!

Jeg var helt færdig i morges med kvalme og alting. Men jeg hev mig selv i nakken og gav mig selv et lille spark i røven og sagde "KOM NU AF STED T...." Og det gjorde jeg så

Jeg præsteret også lidt ekstra og fik lavet de nogle flotte Club sandwich som jeg selv fik lov til at bestemme hvordan de skulle se ud

Har så også været ude og træne og lavet 2 * planken på 45 sekunder

Hehe der fik jeg da lige rost mig selv rigtig meget

Vil i rose jer selv i dag ??

Hvor er du sej
Jeg elsker når folk klapper sig selv på skulderen. Meget bedre end alle de negative tanker!
Jeg lavede graviditetspilates i går selvom jeg var mega træt, så jeg klapper også mig selv på skulderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.