Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JA
Jeg fik lige pludselig en halv uventet fridag foræret, så har sat dej over til boller som vi lige bager i eftermiddag, når stumpen er hentet i børnehave.. OG pita brøds dej er også lavet klar og hæver.. Lakselasangen er i ovnen, der skal bare rives gulerødder senere
Nu dribler jeg om lidt ned til min veninde i hendes pølsevogn og snik snakker med hende, så henter jeg sønnike tidligt
Arghmen en HERLIG dag
MyLove E skriver: Det er nemlig lige præcis hvad jeg gør lige nu !!!!Jeg var helt færdig i morges med kvalme og alting. Men jeg hev mig selv i nakken og gav mig selv et lille spark i røven og sagde "KOM NU AF STED T...." Og det gjorde jeg såJeg præsteret også lidt ekstra og fik lavet de nogle flotte Club sandwich som jeg selv fik lov til at bestemme hvordan de skulle se ud Har så også været ude og træne og lavet 2 * planken på 45 sekunder Hehe der fik jeg da lige rost mig selv rigtig meget Vil i rose jer selv i dag ??
Det er nemlig lige præcis hvad jeg gør lige nu !!!!Jeg var helt færdig i morges med kvalme og alting. Men jeg hev mig selv i nakken og gav mig selv et lille spark i røven og sagde "KOM NU AF STED T...." Og det gjorde jeg såJeg præsteret også lidt ekstra og fik lavet de nogle flotte Club sandwich som jeg selv fik lov til at bestemme hvordan de skulle se ud Har så også været ude og træne og lavet 2 * planken på 45 sekunder Hehe der fik jeg da lige rost mig selv rigtig meget Vil i rose jer selv i dag ??
Du er da mega sej!! Også må du lige komme og lære mig at planke!! X
stjernehimmel skriver: Du er sku da sej :-)Jaaaaaah, havde biologi på hf i 2007 og dumpede bravt! Har idag modtaget min første biorapport tilbage... 10 i karakter, en dum fejl(jeg nok godt var klar over spiste min 12'er, ups)
Du er sku da sej :-)Jaaaaaah, havde biologi på hf i 2007 og dumpede bravt! Har idag modtaget min første biorapport tilbage... 10 i karakter, en dum fejl(jeg nok godt var klar over spiste min 12'er, ups)
StineW79 skriver: Du er da mega sej!! Også må du lige komme og lære mig at planke!! X
MyLove E skriver: KÆMPE TILLYKKE
KÆMPE TILLYKKE
MyLove E skriver: Det er sygt hårdt
Det er sygt hårdt
Det er det nemlig! X
stjernehimmel skriver: Trak jeg er bare heller ik til at skyde igennem idag ;-) det en go mandag ;-)
Trak jeg er bare heller ik til at skyde igennem idag ;-) det en go mandag ;-)
MyLove E skriver: Det kan godt forstå Dejligt med en god mandag
Det kan godt forstå Dejligt med en god mandag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128